ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Je moet ff in je bios alle apperaten dei kunnen booten waar os op staat dus waarschijnlijk 1 harde schijf moet je op disable zetten/edit
/edit
W00t Check men nederlands
/edit
/edit
W00t Check men nederlands
/edit
Verwijderd
Bekijk ook je instellingen van je Brandprogramma eens even.
Tevens moet je meestal tijdens het booten nog op enter rammen om van CD te booten.
Tevens moet je meestal tijdens het booten nog op enter rammen om van CD te booten.
hmm
ik zal dat eens proberen
ik zal dat eens proberen
op enter rammen lukt dus niet
ik heb de cd's dus als .rar gedowned, en 'm geextract en zo gepent...
Maar dit moesten misschien .iso's zijn?
Arf, ik zie het al, winrar opende die dingen maar het waren .iso's...
Ik zal ene eens pennen met burn image in nero, dumb me
Ik zal ene eens pennen met burn image in nero, dumb me
dan ben je denk ik vergeten dat je in je brandprogramma nog moet aangeven dat het om een bootable cd moet gaan... wanneer je de .iso inleest met een recente nero, zet hij dat automatisch aan.Xenon schreef op 02 oktober 2002 @ 20:50:
op enter rammen lukt dus niet
want je nu hebt, zijn losse .rpm's enzo op een cd.. dat gaat niet werken helaas
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
ff een klein en dirty question
Ik weet dat het mischien een beetje off-topic is ofzo, maar waar hebben jullie die ISO's van RH-8 vandaan ?!
Overal waar ik ze probeer te downloaden lukt het niet, zelfs niet bij LinuxIso.org
Bij voorbaad dank voor uw replaajs
Ik weet dat het mischien een beetje off-topic is ofzo, maar waar hebben jullie die ISO's van RH-8 vandaan ?!
Overal waar ik ze probeer te downloaden lukt het niet, zelfs niet bij LinuxIso.org
Bij voorbaad dank voor uw replaajs
Verwijderd
bij mij knalt de cd op 1 van me bakken vast.....Compresie formaat niet goed.
bullshit me tweede bak vind em heeerrrlijkkk ik zit alweer lekker te msn'en enzo eronder
bullshit me tweede bak vind em heeerrrlijkkk ik zit alweer lekker te msn'en enzo eronder
Problem is solved 
En ik had 'm ook gewoon van een van de mirrors van redhat.com http://www.redhat.com/download/mirror.html
En ik had 'm ook gewoon van een van de mirrors van redhat.com http://www.redhat.com/download/mirror.html
Verwijderd
naar me bak in amsterdam vanaf de xs4all serversVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:02:
http://ftp.skynet.be
en dan ff red hat opzoeken ging met 1,1 mb per seconde vanmidag
OK, ik heb ook even een vraagje hierover (klein beetj eofftopic maja)
ik heb Mandrake 9 gedownload (ISO), gebrand met Nero en in CD-ROM speler gestopt. Tijdens het booten geeft hij wel netjes aan dat de CD bootable is, maar gaat daarna vrolijk door naar Lilo (dus standaard opstart) ipv het Install programma. In de BIOS staat bootsequence CD-ROM/C/A dus dat zou goed moeten gaan
ik heb Mandrake 9 gedownload (ISO), gebrand met Nero en in CD-ROM speler gestopt. Tijdens het booten geeft hij wel netjes aan dat de CD bootable is, maar gaat daarna vrolijk door naar Lilo (dus standaard opstart) ipv het Install programma. In de BIOS staat bootsequence CD-ROM/C/A dus dat zou goed moeten gaan
Pagina: 1