Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over een LCD scherm.
Ik wil een LCD schermpje maken zoals zoveel van jullie hebben gedaan. Ik weet alleen niet of ik de goede heb.
Ik wil hem bestellen bij de Conrad. Ik wil een 20x4 scherm met een HD44780 controller. Om hem aan mn lpt poort te hangen.

Nu heb ik bij de conrad gekeken. En ook de datasheet gehaald maar er staat ook iets over een compatible controller. Namelijk deze: KS0066.

De link naar de datasheet is deze:

http://www.produktinfo.co...0x4_zeichen_led_de-en.pdf

Ik wil graag weten of het de juiste is. Kan iemand me helpen?

Verwijderd

zotezien istie gewoon compatible

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-11 17:23
Is Conrad niet verschrikkelijk duur? Als je een creditcard hebt, kun je beter even bij http://www.eio.com gaan shoppen.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik geen creditcard, dus das wel jammer.
Ook heb ik bij andere websites gekeken maar meestal is de levertijd dan erg lang, en ik ben erg ongeduldig. ;)

Maar ik zou graag willen weten hoe dat jullie zien dat ie compatible is. Ik krijg een beetje het iedee dat de spanning bij de backlight percies andersom is namelijk.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

dat van die ledspanning andersom heeft weinig met onze wiringschemas te maken, en dat ie compatible is zie je aan de namen van de outputs op de sheet.
* Kr3Kr heeft ook een anagvision gehad, alleen heb ik de controller dr af laten fikken ;( let goed op met het installeren dat de draadjes niet de buitenkant van je case [en dus GND] raken

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Oke. allemaal bedankt.
Ik heb hem al besteld. En ik zal wel zien of het goed gaat komen. Als het klaar is zal ik wel wat pic posten

Wat mij betreft kan er een slot op.
Pagina: 1