blokjes maken en op andere (internet-) pc wegsturen, HOE?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025
Als ik nu op 2 pc's werk, en beiden laat grazen, maar 1 pc heeft een ISDN verbinding en de ander niet. Kun je dan de blokjes die je op de niet-aangesloten pc hebt aangesloten hoe kun je dan die blokjes versturen?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Je kan de pc-zonder-Inet voeren met een floppy. Verplaats de buff-in van de Inet pc naar een floppy, en verplaats de buff-in dan van de floppy naar de pc-zonder-Inet. Als de PC een flink aantal blokjes heeft gedaan, verplaats dan de buff out via een floppy naar de pc met internet. Voordat je dit doet, zorg je dat de buff-out van de pc-met-inet leeg is (door een flush uit te voeren). Zodra de nieuwe buff-out op de pc-met-inet staat, kan je eventueel weer een flush uitvoeren.

Als je een netwerk hebt, is het mogelijk om de koetjes van 1 buffer te laten eten.

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025
Herman,
Bedankt voor de uitleg; ik heb hier een netwerk, en volgens mij kan ik de files dan ook gewoon kopieeren, toch?

Thx

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

gebruik anders de win32 proxy

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Voor een netwerkje kan je de koetjes-proxy downloaden. Hier heb ik geen ervaring mee.

Zelf heb ik 1 computer die meestal aanstaat (soort server dus, ik weet niet of jij een server hebt).
Op de andere computer heb ik het zo ingesteld, dat de distributed.net directory gezien wordt als een extra schijf. (map network drive oid)
De client heb ik zo ingesteld dat deze de buffers gebruikt van de netwerkschijf, bv k:\buff-in.rc5 ipv buff-in.rc5

Een keyproxy is ongetwijfeld handiger, en als alle zooi weer thuis staat (over 3 weken) dan ga ik die ook installeren.