Toon posts:

KDE3.1 beta 2

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.kde.org/announcements/announce-3.1beta2.html

bij de nieuwe features lees ik onder meer :
a new Exchange 2000 plugin for the calendar / scheduling application (KOrganizer);

zou dit inhouden dat men de calendar van een exchange-server kan gebruiken? ik denk dat veel mensen hierop zitten te wachten...

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is mogelijk, maar een beetje onverwacht imho.
Er stond niet zo lang geleden een stukje op de Frontpage, dat een aparte branch binnen KDE zich zou gaan richten om (vooral voor het bedrijfsleven) op compatibiliteit met Exchange. deze branch zou versneld ontwikkeld worden en later worden samengevoegd met de "normale KDE".

[edit] Sorry, dit blijkt dus nonsense. Het ging niet over Exchange, maar om een functionele opensource Exchange-vervanger:
nieuws: Duitsland wil open-source groupware suite voor KDE

[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 02-10-2002 19:46 . Reden: geheugenverzakking :-) ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je bedoelt neem ik aan Kroupware?
nieuws: Duitsland wil open-source groupware suite voor KDE

Edit: Damn, net te laat :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Jeej, hij staat al in package.mask bij Gentoo :)
* rb338 is al aan 't emergen :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:34
AAAaaaaAAAAAArgh!!!

Waarom moet dat altijd net precies 1 dag gebeuren nadat ik m'n computer opnieuw geinstalleerd heb!

Die lui van KDE developpen ook veel te snel :)

Trouwens, die screenshots van Kroupware (ik hoop maar dat ze nog eens een betere naam daarvoor bedenken trouwens!) die een tijdje geleden op Slashdot stonden zagen er goed uit!

Sowieso is de Duitse regering goed bezig wat dat betreft, encryptie toevoegen aan KMail (Aegypten project) e.d. - deed Nederland maar eens zoiets!

Verwijderd

Tja jongens sorry, maar om voor elke alpha/beta/rc een topic te starten schiet natuurlijk niet op ;)

Zodra de uiteindelijke versie van een groot pakket uitkomt is er niks mis mee om het hier te plaatsen, maar voor dit soort dingen is er toch echt de meuktracker op de frontpage. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.