[XP] PIC -> APIC, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
'K heb nu nog een A7V133 met gewoon PIC of course, maar van het weekend komt m'n A7V333 binnen. M'n Windows XP draait nu dus in PIC mode. Omdat ik irq's te kort kom wil ik APIC gaan draaien. Als ik de boel wissel, zal Windows XP dan meteen in APIC mode kunnen werken, of moet ik nog dingen wijzigen? HAL ofzo? (ik wil m'n XP dus niet her-installeren).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Als je winXP opnieuw installeerd dan zal ie zelf APIC aanzetten als het in je bios aanstaat.
Mocht je er over denken om je HD over te plaatsen dan kan je hem handmatig op apic zetten op bij apparaatbeheer je driver van je computer te veranderen (bovenin het lijstje)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Extremiel schreef op 03 oktober 2002 @ 10:31:
Als je winXP opnieuw installeerd dan zal ie zelf APIC aanzetten als het in je bios aanstaat.
Mocht je er over denken om je HD over te plaatsen dan kan je hem handmatig op apic zetten op bij apparaatbeheer je driver van je computer te veranderen (bovenin het lijstje)
En dat gaat zonder problemen? Ik ben een beetje huivering vanwege de problemen vroeger met het wijzigen van een standard PC naar een ACPI pc en omgekeerd. Dat ging toen ook vaak fout. Tenzij het in XP dus opgelost is en je gewoon je PC type kan wijzigen...

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:52

tweakerbee

dus..?

Met een nieuw moederbord is een herinstallatie sowieso wel aan te raden ;)

You can't have everything. Where would you put it?