Ik heb sinds een aantal weken het volgende probleem: Als ik de codecult benchmark opstart blijft hij hangen bij het load scherm. Als ik na een tijdje op ctrl-alt-del druk verdweint het loadscherm en zie ik dat het programma xyz.-nogwat- een foutmelding geeft met betrekking tor gdx8graphic.dll of iets dergelijks. Dit is een bestand wat gewoon in de codecult map staat. Ik heb al vanalles geprobeerd maar de fout blijft. Andere drivers helpen niet. Opnieuw installeren ook niet. Het leek mij zelf een DX8.1 fout te zijn maar onder winxp kan ik dat niet opnieuw installeren. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Die foutmelding kreeg ik ook toen ik 256MB had, maar toen ik er 256 bijpropte had ik er geen last meer van.
Bij jou is dit dus geen probleem met het geheugen aangezien je ook 512 hebt.
Ik denk als je Windows opnieuw installeert, je gewoon weer kunt benchmarken.
Maar een hele windows installatie voor een benchmark programma zul je er wel niet voor over hebben. (zou ik ook niet hebben)
Bij jou is dit dus geen probleem met het geheugen aangezien je ook 512 hebt.
Ik denk als je Windows opnieuw installeert, je gewoon weer kunt benchmarken.
Maar een hele windows installatie voor een benchmark programma zul je er wel niet voor over hebben. (zou ik ook niet hebben)
Heb ik al handmatig gedaan.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 02:05:
als je hem uninstalled, haald ie dat bestand dan wel weg? windows update al geprobeerd?
En windhoos opnieuw installen lijkt me niet zo goed omdat alles toppie draait nu.
En ik kan me niet herinderen dat ik SP1 al heb geinstalleerd.
Niemand een idee??? Is namenlijk nogal frustrerend, een perfect werkend systeem, alleen werkt de mooiste benchmark allertijden opeens niet meer.
Pagina: 1