Toon posts:

[DVD] Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa is 10 oktober jarig.. nu wilde ik hem een dvd speler geven als kado, samen met me moeder en zusje. Ik heb al een en ander rondgekeken, maar jullie hebben vast wel aanbevelingen?

We hebben een grijze Philips TV, en daar moet hij wel bij passen. Mijn budget is 200-250 euro

Dus mijn vraag wat is de beste koop qua geld..geluid beeldkwaliteit etc

Verwijderd

Een grijze philips dvd dan maar,.......

Okee nu ff serieus,....wat wil je ermee? Wil je alleen dvd af kunnen spelen of ook mp3, vcd svcd? voorkeur voor een merk ja of nee? regio vrij ja of nee? iets meer info is wel makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon DVD, Mp3, VCD..

Regio vrij?

Verwijderd

Ik zou es op philips site gaan kijken want met beetje mzzl kan je em dan nog op zelfde afstandbediening besturen ook.

Verwijderd

Ik kan je een Samsung DVD-S424 aanraden. Ik heb hem ook al een tijdje. Ik heb hem gekocht nav lang vergelijken bij www.kieskeurig.nl, en hij krijgt daar 5 sterren, en is ook nog eens 220 Euro :)
Nog een voordeel: Hij heeft een digitale/DD decoder, dus je kan em zo aansluiten op stereo/computer/whatever, zonder dat die DD/DTS ondersteund..
En hij is mooi grijs/zilver, persoonlijk vind ik em erg strak. Natuurlijk is ook de beeld- en geluidskwaliteit fantastisch. Hij speelt alles, (S)VCD, MP3, (A)CD, DVD, etc..
Een aanradertje :P
Edit: Ik zou sowieso eens op www.kieskeurig.nl gaan kijken, dan kan je vergelijken op specificaties, en kan je meteen de reacties van gebruikers lezen..

Verwijderd

Regio vrij is dat je ook dvd's erin kan stoppen uit andere wereldelen (amerika, azie europa etc etc) Niet echt nuttig meer want ten eerste zijn er wienig winkels die andere regio's verkopen en ten 2e is het verschil met uitkomen van de dvd's ook niet meer zo groot,....als ik jou was zou ik voor een philips gaan, ze maken goede spelers en het past bij je tv!

Ik heb zelf een Harman/Kardon dvd 25 maar die is 500 euro maar wel een hele goede dvd speler! dus als je vader misschien echt voor kwaliteit en prestatie wil gaan (en zelf wat bijleggen misschien?) een aanrader!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk hier voor een algemeen overzicht philips DVD.

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/dvd722_l.jpg
DVD 722

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/dvd622_l.jpg
DVD 622

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/dvd640_l.jpg
DVD 640

Richtprijs 250 euro? uhm ff kijke; de 640 is het nieuwste uit dit rijtje, heb ik geen ervaringen mee. Van de anderen weet ik dat ze met een luxe afstandsbediening regiovrij gemaakt kunnen worden.. De 622 zit onder de 200, de 722 boven de 200 euro.. succes met kiezen :)

Verwijderd

Tele schreef op 02 oktober 2002 @ 19:26:
Kijk hier voor een algemeen overzicht philips DVD.

[afbeelding]
DVD 722

[afbeelding]
DVD 622

[afbeelding]
DVD 640

Richtprijs 250 euro? uhm ff kijke
Wel mooi en aardig :) Alleen wie zegt dat hij een TV heeft uit eenzelfde serie. Ok, hijs grijs, maar dan nog kan ie heel anders zijn. Beetje snel dingen uitsluiten zo IMO..

• Tele
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:28:
[...]

Wel mooi en aardig :) Alleen wie zegt dat hij een TV heeft uit eenzelfde serie. Ok, hijs grijs, maar dan nog kan ie heel anders zijn. Beetje snel dingen uitsluiten zo IMO..
Heb expres 3 verschillende designs gepakt, en DVD's worden bij Philips niet echt in hetzelfde uiterlijk gemaakt. Het is alleen even letten op de kleur, vorm lijkt er toch nooit op :)

• JT
  • Laatst online: 22:30

JT

VETAK y0

Pioneer DV350 of een Toshiba.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een van de nieuwste philips tv's :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kijk op www.areadvd.com daar wordt oa de Pioneer DV350/454 goed getest, ziet er ook heel mooi uit, ook verkrijgbaar in zilver.
Op kieskeurig staat de speler ook op 1, hoewel je daar niet al te veel waarde aan moet hechten.
Daarnaast zijn de toshiba 220e en de panasonic rv-32 erg goede spelers.
Al deze spelers vallen in de door jou genoemde prijsklasse.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Toshiba SD-220E... want die heeft een RGB-out
kost ongeveer 240 euro. 8)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar toshiba is moeilijk te verkijrgen volgens mij, en dan moet jehem ook nog regiovrij zien te krijgen.
Pioneer heeft ook een RGB output, en de dv-454 kost "maar"€229,- regiovrij. De dv-350 die hetzelfde is als de 454, heeft alleen geen optische uitgang en zal nog wat goedkoper regiovrij over de toonbank moeten kunnen gaan.
Pagina: 1