Toon posts:

Welke printer kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe printer gaan kopen ik wil tussen tot max zeg 200 a 250 euro uitgeven. Belangrijke punten bij deze aankoop zijn:
- Resolutie / kwaliteit afdrukken
- Prijs per afdruk
- Gebruiksgemak

Minder belangrijk zijn:
- Interface (USB of Parellel) zal m een $%#$ wezen.
- Foto afdruk mogenlijkheden en zo .. zal me ook weinig boeien.

Dus ik zoek gewoon een leuk allround printertje.

Ik heb de test uit oa consumentgids gelezen hartstikke leuk, maar uit ervaring weet ik dat die tests wel goed maar praktijk ervaringen (met printers) hecht ik meer waarde aan.

Welke printer zou jij/jullie mij aanraden en waarom ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:15:
Belangrijke punten bij deze aankoop zijn:
- Resolutie / kwaliteit afdrukken
- Prijs per afdruk
- Gebruiksgemak

Minder belangrijk zijn:
- Interface (USB of Parellel) zal m een $%#$ wezen.
- Foto afdruk mogenlijkheden en zo .. zal me ook weinig boeien.
.
Das mooi allemaal, maar:

Resolutie: wat wil je minimaal, maximaal?
Wat wil je maximaal uitgeven per afdruk.
etc.

Laat even wat gerichter weten wat je wil.

edit:
eigelijk zou ik ook boos moeten worden omdat je eerst zelf moet zoeken...

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:39:
[knip]

edit:
eigelijk zou ik ook boos moeten worden omdat je eerst zelf moet zoeken...
Dat mag je best.
Volgens de de faq van OH is het niet wenselijk om dit type topic's te starten.

Uit de [rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 09-06-02)[/rml]

Als laatste gaan ook de topics als Wat moet ik kopen? en Is dit een goede configuratie? op slot. Natuurlijk mag je altijd vragen wat de Tweaker een beter stuk hardware vindt, maar verwacht niet dat wij je hele PC gaan samenstellen.
Kort door de bocht worden dus de topics waar alléén de topicstarter wat aan heeft gesloten.

Als je nu zelf een voor keuze maakt van zeg 3 printers, is er meer kans op 'voor en tegen' tips van een bepaalde type printer.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

OK ik weet alleen de rpijsstelling van HP , DJ 5550 voor 150-200 euro max resolutie 4800 dpi optimized, kan met Photocart worden uitgerust voor 6 color printing of de zwarte voor text afdrukken, prijs per afdruk kan je het beste wat tests opzoeken op het web omdat de meeste fabrikanten uitgaan van 15% dekking maar het document wat daarvoor gebruikt wordt optimaliseren, Epson wijkt daar zoals gewoonlijk weer vanaf door 13,5 % te gebruiken, dus de door de fabrikant op gegeven waarden zijn daardoor moeilijk vergelijkbaar

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

JustDutch

was ambtenaar :)

Je zoekt vast geen z/w printer. Maar anders zou je een laserprinter kunnen kopen...

Forza Mucca

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46

WHiZZi

Museumdirecteurtje

of indien je veel afdrukken nodig hebt, een Laserjet 4600 of 8550 (beide color laserjets)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 11:41

EMP

Krulloos!

idd... kijk bijvoorbeeld eens naar de Lexmark E210

pricewatch: Lexmark E210

Is een kleine lasterprinter, print erg mooi scherp (we gebruiken er 1 op mijn werk), veel beter/scherper dan bijvoorbeeld de HP deskjet 980cxi professional (welke we ook gebruiken). ppa is ook goed (is laser hè) en qua gebruikersgemak gaat alles op z'n windows... er zitten verschrikkelijk weinig knopjes op dat ding, en al zitten ze er op, je gebruikt ze toch nooit. Dat alles voor maar 271 euro (ik lijk wel een verkoper :r).

Koop er daarnaast een inkjetje bij voor je cd-hoesjes en je hebt de perfecte combi :-)

Nou weet ik niet of dit exact is is wat je zoekt, gezien je niet echt genoeg info hebt gegeven (zie de post van The Operator)... (en ja, zoek zelf eerst eens wat uit, en laat dat ook ff weten, daar kunnen we nl. wat meer mee :-))

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Pagina: 1