Cool.......

Pagina: 1
Acties:

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:12
En toch niet dus, ik heb hier thuis een Athlon 800 (classic) lopen en hoewel het systeem verder prima draait heeft ie af en toe lockups. D'r zit een een 300 watt voeding in (heb geen Voodoo 5500 :) ) maar wat me wel opviel was dat de systeemtemperatuur regelmatig rond de 55 / 60 graden lag. Nou vind ik dit nogal gortig (mijn vorig systeem zat altijd rond de 35 graden) en ben ik dus van plan mijn systeem van een dosis koeling te voorzien. Nou heb ik daar geen enkele ervaring hiermee dus de vraag om advies op dit gebied. Wat is de beste methode om mijn systeem te koelen (buiten de aanschaf van een Coolermaster kast om natuurlijk..)

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

AMD is niet alleen een figuurlijk HOT-item, maar dus ook letterlijk, mij Duron 700 werd, ja werd, 47 graden, ik heb hem verstopt onder een CM-DP5-6H53 cooler (spinnend op 4735 RPM) die tot 1,2 Ghz coolt.
Daar naast heb ik er een 2CoolPC unit (Nedcool) tegenaan gezet, die heel stil (2100 RPM):z deze hoge temp naar 38 graden heeft gebracht.:D
Mijn IBM DTLA GXP75 307030 heb ik verstopt in een CM 4002 HD-Cooler, die maakt wel een beetje lawaai, maar vormt wel ijspegels om mijn IBM, de Duron draait nu 800 Mhz-en op deze temp:)