Tjah, hijs net gereleased, dus zullen de gamers snel in het bezit zijn van deze game.
Ik merkte in de demo al dat het redelijk pittig is om te spelen. De demo kon je gelukkig op Quake manier uitspelen door gewoon iedereen neer te poffen, maar dit gaat voor de meeste levels vast niet gelden.
Share hier je tactics met elkaar, en help elkaar als iemand vast zit
ff ter verduidelijking:
• Screenies.. geen probleem, maar alleen om je probleem te verduidelijken.
• Voor screenies en speelervaring is er het Hitman 2: Silent Assasin Topic.
• Ga niet om het spel vragen via Mail of ICQ of MSN of wat dan ook, ik reply niet!!!
• Leg je probleem duidelijk uit, eventueel met een screenie ter verduidelijking.
• Als een probleem opgelost is, laat het ons dan ook ff weten
.
• Geen reacties zo van: "Ik leech hem nu met ...Kbps" " Ik heb hem bijna" enz.
Houd het verder gezellig en on-topic, en koop de game in de winkel als je hem langer als 10 mins speelt
Ik merkte in de demo al dat het redelijk pittig is om te spelen. De demo kon je gelukkig op Quake manier uitspelen door gewoon iedereen neer te poffen, maar dit gaat voor de meeste levels vast niet gelden.
Share hier je tactics met elkaar, en help elkaar als iemand vast zit
ff ter verduidelijking:
• Screenies.. geen probleem, maar alleen om je probleem te verduidelijken.
• Voor screenies en speelervaring is er het Hitman 2: Silent Assasin Topic.
• Ga niet om het spel vragen via Mail of ICQ of MSN of wat dan ook, ik reply niet!!!
• Leg je probleem duidelijk uit, eventueel met een screenie ter verduidelijking.
• Als een probleem opgelost is, laat het ons dan ook ff weten
• Geen reacties zo van: "Ik leech hem nu met ...Kbps" " Ik heb hem bijna" enz.
Houd het verder gezellig en on-topic, en koop de game in de winkel als je hem langer als 10 mins speelt
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta