Ik was van plan om m'n digicam (Olympus C-700UZ) te voorzien van een externe flitser, maar de prijzen van die Flitsers zijn ontzettend duur ! (Een externe flitser zonder bracket kostte maar liefst 512 Euro
, terwijl de gewone externe flitsers rond de 50Euro kosten)..Zijn er alternatieven om gewone lowcost externe flitsers (zo eentje met zo'n hot shoe) aan te sluiten op de TTL uitgang van m'n Oly?
Na een kleine search gedaan te hebben, was het enige alternatief wat ik kon vinden een flitsslaaf. Ik vindt dit nou niet echt een heel mooie oplossing, maar het zou toch ook anders kunnen, niet?
Kan er iemand mij misschien helpen? desnoods met schema's voor (zelfbouw-)converters, of een goedkoper alternatief dan zo'n originele flitser?
Na een kleine search gedaan te hebben, was het enige alternatief wat ik kon vinden een flitsslaaf. Ik vindt dit nou niet echt een heel mooie oplossing, maar het zou toch ook anders kunnen, niet?
Kan er iemand mij misschien helpen? desnoods met schema's voor (zelfbouw-)converters, of een goedkoper alternatief dan zo'n originele flitser?