Toon posts:

Wie heeft gehoord van mangopeople.com?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg vandaag een papier in huis waarin ze een nieuwe manier van internet aanbieden. Dit schijnt via de satelliet te gaan en ze beloven een snelheid van 128 Mbit oftewel downloaden met 16 MB/sec !!! :?

Het enige wat je nodig hebt is een PCI-kaartje die zij verstrekken en het kost 30 euro per maand!

Het schijnt dat deze mensen een server neerzetten en iedereen in een straal van 5 km kan draadloos bij hun inloggen.

Heb trouwens vergeten te vragen hoe het zit met e-mail. 8)7 |:(

Wie kent dit systeem en werkt het ook echt zo goed?
Want ook al krijg ik de helft van deze snelheid, ben ik al tevreden. :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

is al ergens een draadje over geweest.
was een beetje dubieus

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:53

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het kan geen 30 Euro p/maand kosten... Bovendien moet je al over een schotel beschikken, dus voor veel mensen word het dan nog een dure grap :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Bekijk hun website eens: zegt genoeg toch?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

ken je misschien de goeie links geven want bij die mangopeople.com kom ik heel ergens anders uit :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want hij is de enige die een schotel heeft. Ik log me dus bij hem in. Het schijnt in Italië al heel lang te werken, volgens hem. Maar binnenkort heeft de beste man een vergadering er over en weet ik meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook zitten zoeken naar wat links, maar ik kon ook niets vinden...

Hee Vunzz! Over welke website heb jij het?

• Vunzz
Over www.mangopeople.com
Deze site heeft iig niets met een provider te maken.
En ik neem aan dat als je handelsnaam mangopeople.com is, dat je dan ook het bijbehorende domein claimt :?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, die website bedoel je. Had ik ook al bekeken, maar volgens mij is dat niet de goede.

Vergeten... :P De naam is Mangopeople.com en het logo is een banaan ! :?

• Vunzz
op basis van wat jij hier zoal gepost hebt heb ik iig 0,0 vertrouwen in de MangoMensjes :9

Verwijderd

Topicstarter
He het zal wel niets zijn, maar ik wil het in elk geval even proberen. Voor 30 euro zul je je echt geen breuk vallen... ADSL kan altijd nog.

• Vunzz
Nou, ik zou toch niet graag voor 30 euro genaait worden.
En als het een echte ISP is, dan zal er toch ook wel een URL genoemd worden neem ik aan?!? (In de brief dus...)

[ Voor 0% gewijzigd door Vunzz op 02-10-2002 18:35 . Reden: In de brief dus... ]

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:31:
He het zal wel niets zijn, maar ik wil het in elk geval even proberen. Voor 30 euro zul je je echt geen breuk vallen... ADSL kan altijd nog.
offtopic:
Leuke icon! :)

#StopBurningStuff

Verwijderd

Misschien dit? http://www.directvdsl.com...&Misc=FA1429.internet_ser
Gewoon op ISP geclicked op mangopeople.com.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://www.mangopeople.nl/
maar geen banaan hoor

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
http://members.lycos.nl/O...lity/hoe_word_ik_rijk.htm

check dit...erg dubieus als je het mij vraagt :)

eerste hit op google met zoeken naar mangopeople internet

cool muziekje trouwens :r

hahaha, hoe meer je ervan leest, hoe idioter het wordt!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is 'm !!!

Hier staat exact hetzelfde logo als op mijn papier!

Dat wordt lachen ! Wil echt wel es weten hoe zij dit gaan doen. In elk geval verdomd goed op de kleine letterjes gaan letten !!!

Enneh, mocht dit vals zijn (waar ik nu toch wel heftig aan loop te denken... :P ), dan kan ik 'm zo bij zijn kraag grijpen, want hij woont een kilometer verderop !

• woutervs
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:49:
Dat is 'm !!!

Hier staat exact hetzelfde logo als op mijn papier!

Dat wordt lachen ! Wil echt wel es weten hoe zij dit gaan doen. In elk geval verdomd goed op de kleine letterjes gaan letten !!!

Enneh, mocht dit vals zijn (waar ik nu toch wel heftig aan loop te denken... :P ), dan kan ik 'm zo bij zijn kraag grijpen, want hij woont een kilometer verderop !
ik geloof dat ik hier maar niet mee in zee zou gaan hoor...

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Leuke icon! :)
[/quote]

Vond ik ook al. :)

ontopic

Mwoch, ik heb nog geen contract getekend...

Laat hij eerst maar es zien wat ie te bieden heeft, beslis ik daarna wel.

Verwijderd

En zie hier het eerste internet piramide spel.
Dit is dus duidelijk bullshit.

En die site. Damn, ook al ben je oplichter, je mag toch wel een BEETJE aandacht aan je page besteden. Dit lijkt op een gemiddeld geocities site'je van 6 jaar terug.

./edit

Er staat ook een telefoonnummer en de link voor een creditcard werkt niet. Ik denk dat het domein niet meer van hem is. Had zeker geen geld meer :+

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er wel verschrikkelijk goedkoop uit hè.

Heb de site even zitten doorbladeren, maar je krijgt al heel gauw zo'n Telsell-gevoel.
Het telefoonummer van die site is ook een nummer uit de buurt.

Maar zodra ik meer weet, laat ik het wel horen... ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Complete bullshit.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik zeg altijd; 'Je moet alles een keer proberen!'

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 01:11
Email op de site is remke.wegewijs@provider.nl
Telefoonnummer (0599-211835) is niet bekend. 06 heb ik niet geprobeerd.

Zaakje stinkt en rammelt van alle kanten. Gewoon een geintje van een student ofzo. Echter wel een zeer fout geintje. Als je dus betaalt kun je bij die persoon wel claimen wat hij/zij belooft. Of het iets helpt en of je het krijgt denk ik niet, maar iig is de persoon in kwestie wel voor de rest van zijn/haar leven bekend als oplichter/ster.

Remke Wegewijs is een 43 jaar oude vrouw. Site was nog online in augustus (Google search results & cache: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= ), maar is nu zo dood als een pier (whois result mangopeople.com).

[ Voor 0% gewijzigd door Postman op 02-10-2002 19:27 . Reden: Toevoegingkje ]

Verwijderd

Topicstarter
Hé, maar dat is ook het leuke. :)
Ik heb nog helemaal niets betaald en nog nergens m'n handtekening onder gezet.
Ik wil wel es zien hoe hij dit beloofd.

• Vunzz
Je moet alles een keer proberen
Tuurlijk, als jij gegarandeerd voor 30 euro genaaid wil worden, moet je het vooral proberen.
No flame intended, maar een beetje naief ben je wel!!!

Verwijderd

als het dus daadwerkelijk complete onzin blijkt te zijn, is het misschien nuttig om het bij de consumentenbond te melden, op die manier help je misschien mensen die ook zo'm briefje thuisgestuurd krijgen en niet even snel op GoT gaan kijken om te kijken of het hier gemeld staat :)

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:06
Stuur mij dan effe een e-mailtje voordat je hierin trapt (bevestiging dat je absoluut geen IQ hebt) dan krijg je mijn rekening nummer mag je het daarop overmaken en dan krijg je net zoveel terug....

[moedeloos modus]
wat kunnen sommige mensen toch verschrikkelijk DOM zijn
[/moedeloos modus]

edit:

was reeds aangemeld bij consumentenbod, echter hebben die net zo veel verstand van internet als een inboorling van 10.000 jaar geleden. dus ze hebben er nog niks mee gedaan.

[ Voor 0% gewijzigd door chemokar op 02-10-2002 19:56 . Reden: spfelfout ]

• woutervs
FlamerX schreef op 02 oktober 2002 @ 19:21:
Email op de site is remke.wegewijs@provider.nl
Telefoonnummer (0599-211835) is niet bekend. 06 heb ik niet geprobeerd.

Zaakje stinkt en rammelt van alle kanten. Gewoon een geintje van een student ofzo. Echter wel een zeer fout geintje. Als je dus betaalt kun je bij die persoon wel claimen wat hij/zij belooft. Of het iets helpt en of je het krijgt denk ik niet, maar iig is de persoon in kwestie wel voor de rest van zijn/haar leven bekend als oplichter/ster.

Remke Wegewijs is een 43 jaar oude vrouw. Site was nog online in augustus (Google search results & cache: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= ), maar is nu zo dood als een pier (whois result mangopeople.com).
Dit is d'r:

http://members.lycos.nl/Osiriscentrum/

(via link onderaan de page)

quote: Verkoop New Age artikelen, bezit de 2e graad van Reiki, leg Tarotkaarten, heb samen met mijn vriendin een paranormaal/alternatief centrum en sta soms op paranormale beurzen

haha..cool man...ze gaat waarschijnlijk je internet paranormaal naar je pc overstralen :D

Verwijderd

Topicstarter
Jullie denken kennelijk dat ik hier in trap. Ik wil alleen maar even zien hoe de beste man zich over een paar weken hier uit gaat lullen. Maar ik gun hem wel het woord. Net zoals ik een Jehova'sgetuige zijn of haar woord gun. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik Jehova wordt.
En ik kan 'm ook niet aangeven, want er is nog niets gebeurd. Wel kan ik her en der natuurlijk even rondvragen wie er aan zit te denken.

Verwijderd

Ja... er is niks tegen om ff te gaan kijken, vooral niet als ie de boel oplicht ;) (wat mij zeker het geval lijkt)
Pagina: 1