Toon posts:

Taalgebruik op GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van dit topic:
Filesharing Windows XP Pro: not prompted for password
wordt engels hier op prijs gesteld? ik vond hem wel grappig

hij kan ook gewoon nederlands spreken/schrijven in andere replies :)

edit:

even spreken/schrijven toegevoegd, wat eigenlijk niet hoeft, omdat je natuurlijk zelf al snapt dat het hier om het spreken/schrijven gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zijn vaker engelse bezoekers geweest.. waarom zouden we ze niet helpen

wij posten toch ook op engelse forums, en bijna iedere nederlander kan een beetje engels.. dus lijkt me geen probleem. :)
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:15:

hij kan ook gewoon nederlands in andere replies :)
dit zou wel erg vreemd zijn. Kaasie neemt effe een kijkje.. misschien kan hij maar gebrekkig nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb effe in andere topics van hem gekeken.. en volgens mij kan hij inderdaad gewoon goed nederlands zie bijv.:
Ik gebruik nu de volgende code:

$mooi = mysql_query("SELECT * FROM quotes WHERE id BETWEEN $quote_begin AND $quote_end",$db);

while ($myrow = mysql_fetch_array($mooi))
{

printf("%s \n", $myrow["id"]);

}

Dit werkt alles prima, maar! ik krijg nu de rows uit de database op volgorde, IE: $quote_start, +1, +2, +3 ... $quote_end eruit.

Ik wil dit echter omdraaien, zodat eerst de laatste entry ($quote_end) wordt afgedrukt op t scherm en zo aflopend tot de eerste.

Iemand suggesties ?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee engels wordt niet op prijs gesteld op got.

Als hij nederlands kan moet hij dat ook maar doen, het lijkt hier mij meer op dat hij dit cross-post op verschillende forums en niet de moeite wil doen om het in nederlands te herschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kaasie: Engelse topics worden vrijwel meteen gesloten. Waarschijnlijk is het gewoon een copy-paste vanaf een Engels forum, dus als hij er al niet de moeite voor wil doen, waarom moeten wij dan de moeite nemen om het te vertalen.

Hier zijn in het verleden genoeg topics over geweest, en het enige subforum waar Engels getolereerd wordt is Dutch Power Cows. Omdat hier ook redelijk wat buitenlanders langskomen. Maar over het algemeen geldt: Dit is een Nederlands forum :).

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 02-10-2002 18:21 . Reden: ipv forum 5 zeg ik 15. Zal het een teken zijn O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik vind het ook vaag... zeker als de gebruiker gewoon nederlands kan is dat erg onbeleeft/raar en mag van mij deze user een mailtje ontvangen.

Als iemand echt geen nederlands kan en de vraag is van voldoende niveau of erg interessant dan mag ie van mij open blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-10 17:30

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind dat wij een Nederlands forum zijn en dat we engels niet toe moeten staan, er zijn huis nog wel meer soort gelijke engelse community's zoals Tweakers, er is al genoeg engels tegenwoordig.

We zijn Nederlanders! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic van de users zit dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand van over de grote plas een bezoekje brengt kun je gerust in 't Engels een reply typen. Maar .. het is een Nederlands forum. De voertaal is Nederlands. En als je Nederlands kunt moet je dat ook gebruiken, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 10:53

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Wat is Predator toch een botte lul :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals HlpDsK al terecht zegt, krijgen we heel af en toe ook wel eens buitenlands bezoek (denk aan DPC bijvoorbeeld), dan is er dus niks mis met een engesltalig topic. Hier is gewoon sprake van luiheid en dan gaat het topic inderdaad op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb eigenlijk wat meer problemen met de kennis van de nederlandse taal van de GoT-mensjes......

Hij KAN engels.....
dit moet natuurlijk zijn KENT engels.....
of
hij KAN engels spreken/schrijven/zingen...

Overigens KAN hij de pot op met zijn engels.

Waar een mens zich al of niet druk over KAN maken...
Maar ja, je KUNT niet alles hebben...

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dé kén. Jei weet het vast beterder als mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dick schreef op 02 oktober 2002 @ 19:38:
Heb eigenlijk wat meer problemen met de kennis van de nederlandse taal van de GoT-mensjes......

Hij KAN engels.....
dit moet natuurlijk zijn KENT engels.....
of
hij KAN engels spreken/schrijven/zingen...

Overigens KAN hij de pot op met zijn engels.

Waar een mens zich al of niet druk over KAN maken...
Maar ja, je KUNT niet alles hebben...
Je KAN ook overdrijven.
of is het nu je KUNT ook overdrijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dick is een beetje raar ;) check z'n sig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Hoicks

Techno!

Cheapest way to get to London & back.

Ik mag toch hopen dat dit wel mocht :X

Maar idd. een topic openen in compleet Engels is not_done. Sommige Nederlanders nemen al niet de moeite om de Nederlandse faq te lezen laat staan dat een Engelsman daar wijs uit wordt :P

GoT is gewoon voor Nederlanders en Belgen (en mensen die NL kunnen lezen en schrijven natuurlijk :)

Dit topic had je i.m.h.o. ook gewoon in SM mogen smijten hoor.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is hij het nederlands verleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 18:45
Engels is irritant, alles is nederlands, en als je dan opeens engels voor je bakkes krijgt is dat irritant, is mijn mening daarom is het ook niet echt toegestaan @ GoT :)
Pagina: 1