[Quake III Install] Error tijdens installatie.

Pagina: 1
Acties:

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Volgens mij hoort het hier, maar weet niet zeker. Het is namelijk een probleem tijdens de installatie.

Als ik quake installeer (althans tracht te installeren) dan krijg ik altijd precies bij 17% een fout. Dan is ie even +- een minuut de cd aan het lezen, en daarna geeft die de volgende error:

An error occured during the move data process: -117

Component: Maximum
File Group:
File: G:\quake3\baseq3\pak0.pk3

Ik heb het even exact over getikt zodat het wat makkelijker is op het op te lossen.

Ik heb het met vier CD's geprobeerd en heb exact het zelfde probleem met allen. Ik heb het al een tijdje geleden gehad en er verder geen aandacht aan geschonken, (heb via een omweg geinstalleerd maar heb daar nu echt geen zin in). Ondertussen ook nog een nieuwe moederbord en wat andere hardware. Heb trouwens een dvd rom en een cd rw rom en in beide hetzelfde probleem.

Wat is er aan de hand. Iemand?

Edit: Heb net getracht pak0.pk3 handmatig te kopieren. En daar kreeg ik ook een error. namelijk deze

Kan pak0.pk3 niet kopieren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
:? :?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ziet er naar uit dat de pak0.pk3 corrupt is, heb je een legale of illegale versie van Q3...

• Michali
White Dust schreef op 02 oktober 2002 @ 18:16:
Ziet er naar uit dat de pak0.pk3 corrupt is, heb je een legale of illegale versie van Q3...
Een .. minder legale. :+ .Heb overigens wel een legale gehad dus is het wel legaal als het maar eigen gebruik is.

Trouwens, heb dus van verschillende mensen hun cd's geleend omdat die van mij het niet deed. Ze doen het allemaal bij hun maar echter niet bij mij. :?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-01 21:52
het gaat niet om de licentie, maar om de cd zelf |:(
je hebt dus een backup cd?

Tja grote kans dat daar je probleem ligt.

• Michali
Hennie-M schreef op 02 oktober 2002 @ 18:25:
het gaat niet om de licentie, maar om de cd zelf |:(
je hebt dus een backup cd?

Tja grote kans dat daar je probleem ligt.
En dit dan:
Michali schreef op 02 oktober 2002 @ 18:18:
[...]
Trouwens, heb dus van verschillende mensen hun cd's geleend omdat die van mij het niet deed. Ze doen het allemaal bij hun maar echter niet bij mij. :?