[XP]IE minimaliseren naar systray

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Topicstarter
Ik ben even aan het zoeken en rondvragen geweest maar geen antwoord gevonden op de vraag:

Kan ik Internet Explorer 6.0 in WinXP met een of andere tool minimaliseren naar de systray?

...en vraag me niet waarom ik dat in hemelsnaam wil; lang verhaal...

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

• W1LL3M
  • Laatst online: 00:27

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

heb ik ooit een programma voor gehad
*zoekt*

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
TrayIt kan dat :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• W1LL3M
  • Laatst online: 00:27

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Die was het ja, maar is niet voor xp geloof ik

• Appie-B
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Topicstarter
Werkt ook onder XP... tnx a lot _/-\o_

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb ook ff voor je gezocht en heb zeer snel een topic over dit onderwerp gevonden. Misschien heb jij alleen gezocht over IE minimaliseren en kon je het beter wat algemener maken, dus een programma dat allerlei programma's in de systemtray kan proppen. Zo zocht ik bijv op [search=minimaliseren tray] en de search gaf het volgende topic: Outlook express XP in achtergrond??
Zoals je ziet, kun je dus het programma TrayMin gebruiken (of natuurlijk TrayIt).

Zoeken kan overigens ook met de Tijdelijke search engine. Misschien vind je het de volgende keer dan wel, zodat je niet een vraag hoeft te stellen die al vaak beantwoord is. :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie de goede uitleg van SiHiDa :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.