De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
heb ik ooit een programma voor gehad
*zoekt*
*zoekt*
TrayIt kan dat
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Die was het ja, maar is niet voor xp geloof ik
Werkt ook onder XP... tnx a lot
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Ik heb ook ff voor je gezocht en heb zeer snel een topic over dit onderwerp gevonden. Misschien heb jij alleen gezocht over IE minimaliseren en kon je het beter wat algemener maken, dus een programma dat allerlei programma's in de systemtray kan proppen. Zo zocht ik bijv op [search=minimaliseren tray] en de search gaf het volgende topic: Outlook express XP in achtergrond??
Zoals je ziet, kun je dus het programma TrayMin gebruiken (of natuurlijk TrayIt).
Zoeken kan overigens ook met de Tijdelijke search engine. Misschien vind je het de volgende keer dan wel, zodat je niet een vraag hoeft te stellen die al vaak beantwoord is.
Zoals je ziet, kun je dus het programma TrayMin gebruiken (of natuurlijk TrayIt).
Zoeken kan overigens ook met de Tijdelijke search engine. Misschien vind je het de volgende keer dan wel, zodat je niet een vraag hoeft te stellen die al vaak beantwoord is.
Zie de goede uitleg van SiHiDa
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()