Ik moest vandaag ff windows installen bij een vriend maar het wil niet echt lukken.
Eerst xp geprobeerd, krijg bij het (blauwe) scherm dat windows de drivers laad een fout dat windows een bestand niet kan vinden, cd werkt overigens wel gewoon goed.
Dus ik d8 dan maar 98 en later updaten, floppy disk erin en het duurt nogal lang, nadat alles is geladen typ ik d:/setup. Scandisk word uitgevoerd en hij klapt zo weer terug naar d:
Nog maar een keer proberen dan, een rare foutmelding (kan niet de perciese geven zit nu weer thuis). Na zo'n 10x proberen kan ik eindelijk windows installen. Bij de eerste boot gelijk de foutmelding:
Beschermings fout, u dient windows opnieuw op te starten
Dus ik doe dat weer hetzelfde. Windows opnieuw installeren helpt ook niet.
Specs:
een asus mobo (weet niet percies welke)
AMD Athlon xp 1700+
224 mb ram
6,2 gb hd.
Het is ooit een packard bell geweest, de hd, cdrom en nog wat dingen zijn orgineel maar de meeste dingen niet.
Eerst xp geprobeerd, krijg bij het (blauwe) scherm dat windows de drivers laad een fout dat windows een bestand niet kan vinden, cd werkt overigens wel gewoon goed.
Dus ik d8 dan maar 98 en later updaten, floppy disk erin en het duurt nogal lang, nadat alles is geladen typ ik d:/setup. Scandisk word uitgevoerd en hij klapt zo weer terug naar d:
Beschermings fout, u dient windows opnieuw op te starten
Specs:
een asus mobo (weet niet percies welke)
AMD Athlon xp 1700+
224 mb ram
6,2 gb hd.
Het is ooit een packard bell geweest, de hd, cdrom en nog wat dingen zijn orgineel maar de meeste dingen niet.