eigenlijk luid de volledige vraag, wat is een compressor/limiter/expander/enchancer? heb gisteren een nieuwe lexicon mpx-110 gekocht en de verkoper smeerde mij meteen een compressor aan. als ik geen compressor zou nemen, dan was ik debiel. een compressor is een must!!!! zoals deze knakker dat zij, zorgd een compressor/limiter/etc etc, voor een "zuigend"geluid
ok, ikke dus experimenteren met dat ding (Behringer). nou had ik dus geen idee waar ik naar moest luisteren dus echt onder de indruk was ik niet. wel merkte ik dat je bepaalde frequenties naar voren kon halen of iets afstompen. maar verder??? wie kan me ff wat leren over een compressor/limiter/expander/enchancer? ishet echt een NOODZAAK?
google en i-net zijn slecht wat lesmatreaal betreft...
ok, ikke dus experimenteren met dat ding (Behringer). nou had ik dus geen idee waar ik naar moest luisteren dus echt onder de indruk was ik niet. wel merkte ik dat je bepaalde frequenties naar voren kon halen of iets afstompen. maar verder??? wie kan me ff wat leren over een compressor/limiter/expander/enchancer? ishet echt een NOODZAAK?
google en i-net zijn slecht wat lesmatreaal betreft...
did not reach the following recipient(s):