Toon posts:

GoT restauratie topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zal jullie waarschijnlijk niet geheel ontgaan zijn dat ik een topic in de Huiskamer ben begonnen met als doel de vaste bewoners aan te sporen om eens wat zinnigs te gaan doen; Gathering of Tweakers in haar oude staat te herstellen en het weer een plek te maken waar computer fanaten kunnen discusieren over relevante zaken.

Het lijkt er op dat ik de mensen die ik in de Huiskamer kon berijken, berijkt heb. En wil daarom vragen of het goed is als ik een nieuw topic open in SG, om te kijken hoeveel mensen ik daar kan aansporen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
Uhm er lopen al erg veel topics, en veel brengt dat niet op, maar goed waarom denk je dat dit topic wel stand houd ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik vraag me af of het nodig is om nog eentje in SG te plaatsen. Je hebt al veel mensen bereikt in de HK(ondanks dat het de HK is :)). En je hebt hier(LA) nu ook al een topic :P.

Ik heb alleen nog geen modje gezien die je een complimentje heeft gegeven voor je goede idee, want het is je naar mijn mening goed gelukt om wat personen aan te moedigen :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het een goed plan is geweest van de modjes om zich buiten dat topic te houden, het is immers een poging om de users te wijzen op hun verantwoordelijkheden :)
en bepaalde mensen schrikken van modjes ;)

ik hoop dat het lukt, dat ik mensen zo ver kan krijgen om elke keer weer ff de tech fora langs te gaan voor ze weer de chat fora in duiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Ziet de HK thread pas voor het eerst :)

Sterk plan en kinderlijk simpel (waardoor het geniaal is overigens ;)). GoT gebruiken waar het voor bedoeld is ipv je terugtrekken uit de HK en/of zeuren over het niveau.

Jaymz zegt: Hulde :)

That is: Als je jezelf wel weet te gedragen als je es de wind van voren krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus ik heb een 'OK'?

Jaymz, ik ben de rust zelfe en ga eigenlijk nooit bij de pakken neer zitten; ik gedraag me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Ik ga niet over SG :)

En mensen die GoT willen gebruiken op een manier waarop het zou horen (mensen helpen enzo) ga ik niet tegenhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-10 17:30

Snow_King

Konijn is stoer!

Jaymz schreef op 02 oktober 2002 @ 17:53:
Ik ga niet over SG :)

En mensen die GoT willen gebruiken op een manier waarop het zou horen (mensen helpen enzo) ga ik niet tegenhouden ;)
Hulde aan Jaymz! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb HlpDsK en Durden maar ff gemaild voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij krijg je groen licht ;)

Baat het niet dan schaadt het niet en dit kan nog best vruchtbaar zijn. Leuk idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik kan geen reden bedenken waarom zo'n topic niet in SG mag :)
Ja, als je gaat denken aan een zoiets als dubbel natuurlijk wel :P
En ik vind het ook een uitstekend idee van Hiro Shima, daarom doe ik er zelf ook aan mee :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dubbel ja, daarom vroeg ik het :) ga nu ff SG topic typen

et voila

Oproep: GoT restauratie!
Pagina: 1