Zoals de titel al aangeeft, worden de headers van een JTable niet weergegeven. Tenminste, niet in mijn programmaatje 
Als ik de voorbeeldcode van de sun website in een programma plak, dan werkt het allemaal perfect. Plak ik de code daarna in een eigen programma, dan worden de headers ineens niet meer weergegeven. Hoe kan dat?? En hoe kan ik dit oplossen??
Verderop wordt hij aan het scherm toegevoegd, (in een JScrollPane en daarna in een JTabbedPane) maar daar zit het probleem denk ik niet.
Als ik de voorbeeldcode van de sun website in een programma plak, dan werkt het allemaal perfect. Plak ik de code daarna in een eigen programma, dan worden de headers ineens niet meer weergegeven. Hoe kan dat?? En hoe kan ik dit oplossen??
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Object[][] data = { {"Mary", "Campione", "Snowboarding", new Integer(5), new Boolean(false)}, {"Alison", "Huml", "Rowing", new Integer(3), new Boolean(true)}, {"Kathy", "Walrath", "Chasing toddlers", new Integer(2), new Boolean(false)}, {"Mark", "Andrews", "Speed reading", new Integer(20), new Boolean(true)}, {"Angela", "Lih", "Teaching high school", new Integer(4), new Boolean(false)} }; String[] columnNames = {"First Name", "Last Name", "Sport", "# of Years", "Vegetarian"}; table = new JTable(data, columnNames); table.setPreferredScrollableViewportSize(new Dimension(500, 70)); |
Verderop wordt hij aan het scherm toegevoegd, (in een JScrollPane en daarna in een JTabbedPane) maar daar zit het probleem denk ik niet.