Toon posts:

HTML uitgezet? ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
... In de trashcan? Of toch gedeeltelijk? Want font tags en zo willen niet meer.

Is dat gedaan vanwege die achterlijke body-tags van vandeweek .. felle kleurtjes en achtergronden? Zo ja .. is dat van tijdelijke aard?

Ik kan wel zonder HTML leven, maar het is jammer natuurlijk.

Verwijderd

ja want ik wou net effe lekker met hlpdsk meeschreeuwen (uit solidariteitsgevoel met z'n pc crash)

maar nou ziet m'n reply er een beetje corky uit :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat de code lekker staan. De mensen die HTML kennen snappen dan ook wel wat ik bedoel.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

he hlpdsk,

kan je me nou eens uitleggen wat er nou zo "achtelijk" aan was?
ik bedoel, is er verschil tussen een plaatje in je message en een in de achtergrond, gaat er iets stuk?

(zuiver intresse, ik heb werkelijk geen flauw idee...)

tijd voor verandering.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 09:11 schreef obme_ief het volgende:
he hlpdsk,

kan je me nou eens uitleggen wat er nou zo "achtelijk" aan was?
ik bedoel, is er verschil tussen een plaatje in je message en een in de achtergrond, gaat er iets stuk?

(zuiver intresse, ik heb werkelijk geen flauw idee...)[/quote]Het is een unspoken regel dat je de layout intact laat. Wat je allemaal voor fratsen uithaalt in je eigen post .. sja, maar als het daarbuiten komt beinvloedt je de layout en dat moet niet.

Bijkomend nog is dat jij flash gebruikte ook nog met geluid. Op tragere machines (en ik heb er zo een) gaat dat verre van lekker.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

aaah, gaat dus nix stuk :)
dat scheelt al weer dan, valt het best mee dus...

goeiemorgen trouwens :)

tijd voor verandering.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 09:17 schreef obme_ief het volgende:
aaah, gaat dus nix stuk :)
dat scheelt al weer dan, valt het best mee dus...

goeiemorgen trouwens :)[/quote]Ook goedemorgen .. alhoewel die van mij niet zo rooskleurig is .. (zie onzinforum, w00t).

Het is ook geen ramp wat je deed verder, maar ook in het verleden zijn er al grapjassen geweest die meenden creatief te moeten zijn, en toen is dus permament HTML uitgezet in de trashcan. Da's erg jammer als dat nu weer zou gebeuren, want je expressie wordt er door beperkt.

Volgens mij is er al vanalles uitgezet want font tags en zo doen het al niet meer.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Vanwege JavaScript geintjes (achtergronden, popups etc) is het idd uitgezet.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Is nu echt all het HTML uit? :'(
Zo ja, dan vind ik dat de body tags wel mogen worden uitgebreid. Men heeft nu zo weinig keus. :(
Dat is oorzaak 1 van dze HTML gekte...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

Eindelijk rust in de trashcan... Werd al een beetje gek van die 200 vensters die in 1 keer open vlogen

AKA Rinkel weblog

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Kan er niet selectief opties aangezet worden dan?

Of is het nou uit met HTML?
Pagina: 1