Toon posts:

Makro Notebook aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laser‘. •Intel Pentium IV 2.4 GHz Northwood processor •512 Kb Cache geheugen •256 MB DDR-geheugen •30 GB HDU •Video 8 - 64 MB regelbaar •15.1” XGA TFT-scherm •3.5” 1.44 MB fdu diskettedrive •dvd/cd-rw/cd-r 8/8/8/24 combo •56k-modem •10/100 LAN adapter •2x USB, 1x PCMCIA type III, 1x parallel, Lan Jack, 2x audiojacks, PS/2 •Microsoft Windows XP Home Edition NL •Lithium-Ion Smart Battery •2 jaar Pick-Up and Return garantie

1599.- (1902.81 incl.)

Is dit wat? Heeft iemand ervaringen met de kwaliteit en service van Laser?

Verwijderd

Euhh.. Lees de kant eens... Laser is in surceance van betaling.. Gaat nu dus ff niet zo goed met ze

Reand and wheep.. : http://www.webwereld.nl/nieuws/12615.phtml

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 16:37 . Reden: linkje toegevoegd ]

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:32:
2 jaar Pick-Up and Return garantie
Oftewel het is te hopen dat hij niet kapot gaat met de huidige status van Laser.

Hij lijkt goedkoop maar op een paar belangrijke punten komt hij toch echt wel wat te kort. Namelijk de processor en de videokaart. De processor is zo aan de specificaties te zien geen Mobile dus zal die stroom vreten en heel erg warm worden. Dit houdt weer in dat de laptop veel geluid zal produceren voor het koelen van de CPU.

Het videogeheugen is shared en als je maar 256 MB hebt en je gebruikt hiervan 64 voor je video dan zal XP en andere applicaties dit niet echt leuk vinden.

Misschien kan je beter eens naar een Dell Inspiron 2650 kijken. Deze zijn ongeveer even duur met dezelfde specificaties. Je kutn hem ook naar eigen keus samenstellen.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:32:
Laser
Intel Pentium IV 2.4 GHz Northwood processor
512 Kb Cache geheugen
256 MB DDR-geheugen
30 GB HD
Video 8 - 64 MB regelbaar
15.1" XGA TFT-scherm
3.5" 1.44 MB fdu diskettedrive
dvd/cd-rw/cd-r 8/8/8/24 combo
56k-modem
10/100 LAN adapter
2x USB,
1x PCMCIA type III,
1x parallel, Lan Jack,
2x audiojacks,
PS/2
Microsoft Windows XP Home Edition NL
Lithium-Ion Smart Battery
2 jaar Pick-Up and Return garantie

1599.- (1902.81 incl.)

Is dit wat? Heeft iemand ervaringen met de kwaliteit en service van Laser?
Ff leesbaar gemaakt ;)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
koop een aldi notebook ! is ook wat goedkoper check specs op aldi page ..

Verwijderd

Topicstarter
aanbieding is al verlopen bij de aldi..

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Stimpy001 schreef op 02 oktober 2002 @ 16:42:
[...]

Het videogeheugen is shared en als je maar 256 MB hebt en je gebruikt hiervan 64 voor je video dan zal XP en andere applicaties dit niet echt leuk vinden.
Als je dit kan instellen van 8~64 is er tog niks aan de hand!, desnoods neem je 8mb videogeheugen ....

Verwijderd

Vergeleken met z'n Proc zit hij wel karig in z'n ram, en denk niet dat de Makro voor een meerprijsje wat extra ram erbij prikt. :)

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Bartjuh schreef op 02 oktober 2002 @ 16:59:
[...]

Als je dit kan instellen van 8~64 is er tog niks aan de hand!, desnoods neem je 8mb videogeheugen ....
Als je dan bij Microsoft kijkt staat er
128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)
Als je dan goed wilt werken heb je dus 128 MB nodig maar dus liever 256 en dan hebben we het nog niet eens over een applicatie. Als je dan een applicatie zoals Photoshop of Visual Studio .NET wilt gebruiken dan heb je echt wel een probleem met je shared memory.

Ik zou er alleen maar aan beginnen als ik dan 512 MB geheugen had.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
ik zou als ik jou was even kijken naar en asus laptop in die prijs categorie, kun je best wat leuks vinden (alleen geen os) en waarschijnlijk beter.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:41
Wou zeggen, daar heb je een ASUS L3 voor. Heb er zelf 1 en ben er zeer over te spreken (wil niet zeggen dat andere slecht zijn, maar ben wel weg van de mijne :)). Kwaliteit en garantie zit het wel goed mee naar mijn idee, daar ben ik met die Laser nog niet zo zeker van na nare berichten op de frontpage.

Flickr | Lego collectie

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
sowieso hoor ik van mensen (van school) met een laser dat ze over de laptop en over de service niet echt te spreken zijn.
mijn asus moet nog binnenkomen, maar ik ben ook voor een L3 gegaan :)
Pagina: 1