[asp] naar html

Pagina: 1
Acties:

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 22:08

snoei

kabels... :D

Topicstarter
ik heb het volgende probleem. Ik heb momenteel een asp website. Alleen vanwege wat problemen heb ik nog geen asp host. Ik kan momenteel alleen html-pagina's draaien.

bestaat er een programma waarmee ik dus mijn asp pagina's (nu lokaal draaiende) kan omzetten naar html pagina's?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

file -> save as of een offline downloader gebruiken zoals webcopier
misschien werkt het :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• snoei

snoei

Topicstarter
dat heb ik al geprobeerd, maar dat is niet leuk als je 200 a 300 pagina's moet maken. Tevens moet ik dan alle links aanpassen (en dat is veeeel werk.)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Dat lijkt me nou net niet... Asp is een scripting. Je zou het handmatig naar JavaScript moeten omzetten om dezelfde functionaliteit te houden.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Je kan natuurlijk ook een ASP server zoeken/huren/lenen/misbruiken.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

snoei schreef op 02 oktober 2002 @ 16:24:
dat heb ik al geprobeerd, maar dat is niet leuk als je 200 a 300 pagina's moet maken. Tevens moet ik dan alle links aanpassen (en dat is veeeel werk.)

Euhm... mis ik iets of mis jij iets :+..

Het ID met zo'n offline browser achtig iets is dat je je site ff op een aspserver zet (kan gewoon thuis) en vervolgens de offline browser de hele site binnen laat halen. Dat zullen inderdaad iets van 200 tot 300 pagina's worden (afhankelijk van je site natuurlijk), maar dat gebeurt dan helemaal automatisch zonder dat je er zelf werkelijk iets voor moet doen.

Vervolgens kun je gewoon simpelweg die 200 tot 300 pagina's downloaden, en je hebt je site in html online :)

Met 'offline browser achtig iets' bedoel ik trouwens een programmatje wat hier speciaal voor bedoeld is, en niet de save van IE. Bij tucows zijn behoorlijk wat van dit soort programma's te vinden. Deze passen automatisch ook de verschillende links aan :).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

snoei schreef op 02 oktober 2002 @ 16:24:

volgens mij past webcopier zelf links aan
maar ik denk dat we dermee naar SA gaan (sterker nog ik weet het wel zeker :))

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Janoz schreef op 02 oktober 2002 @ 16:31:

[...]

Euhm... mis ik iets of mis jij iets :+..

Het ID met zo'n offline browser achtig iets is dat je je site ff op een aspserver zet (kan gewoon thuis) en vervolgens de offline browser de hele site binnen laat halen. Dat zullen inderdaad iets van 200 tot 300 pagina's worden (afhankelijk van je site natuurlijk), maar dat gebeurt dan helemaal automatisch zonder dat je er zelf werkelijk iets voor moet doen.

Vervolgens kun je gewoon simpelweg die 200 tot 300 pagina's downloaden, en je hebt je site in html online :)

Met 'offline browser achtig iets' bedoel ik trouwens een programmatje wat hier speciaal voor bedoeld is, en niet de save van IE. Bij tucows zijn behoorlijk wat van dit soort programma's te vinden. Deze passen automatisch ook de verschillende links aan :).
Dit blijft gigantisch omslachtig! (Het lijkt me tevens ook niet geheel mogelijk in verband met bepaalde functies die de ASP-server moet verwerken, zoals inloggen, tijd, en nog veel meer)
snoei schreef op 02 oktober 2002 @ 16:22:
ik heb het volgende probleem. Ik heb momenteel een asp website. Alleen vanwege wat problemen heb ik nog geen asp host. Ik kan momenteel alleen html-pagina's draaien.

bestaat er een programma waarmee ik dus mijn asp pagina's (nu lokaal draaiende) kan omzetten naar html pagina's?
Waarom lukt het je niet om een ASP-server te starten?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-03 01:12
de oplossing is best simpel.
Pak een site downloader... zoals uhhh...
http://www.internet-soft.com/extractor.htm

Vraag me niet of die goed is... en of die gratis te downloaden is... heb alleen ff 1 voorbeeld gevonden.

Download met zo'n 'website downloader' je hele asp website van je lokale pc... w2k + personal webserver ofzo...

En dan heb je hem in html :)

Edit: Dit heet een 'offline brouwser'?

• snoei

snoei

Topicstarter
Waarom lukt het je niet om een ASP-server te starten?
ik heb hier zelf wel een asp server draaien, maar het is de bedoeling dat over 12 uur de site draait en de domeinnaam waaraan de server gekoppeld is, is nog niet asp ready. (duurt nog ff)

ik heb al vanalles geprobeerd, alleen de downloaders komen niet door het menu heen....

http://www20.brinkster.com/snoei/ daar staat de site op. Ik wil alleen deze server niet gebruiken aangezien deze een datalimiet heeft van 500 mb en hij tevens met enige regelmaat down is.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
snoei schreef op 02 oktober 2002 @ 23:25:
[...]

ik heb hier zelf wel een asp server draaien, maar het is de bedoeling dat over 12 uur de site draait en de domeinnaam waaraan de server gekoppeld is, is nog niet asp ready. (duurt nog ff)
Je hebt hem zelf draaien, da's mooi :)
Nu kun je met teleport pro een browsable copy met relatieve paden downloaden.
[google=teleport pro]

• snoei

snoei

Topicstarter
Dat dacht ik ook... alleen teleport pro pakt alleen de frontpage en dan stopt ie. Het lijkt erop dat hij niet uit mijn menu komt....
Pagina: 1