Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Wat ik meestal doe op simpele vragen is wel reageren met commentaar waar de user gelijk wat aan heeft en gelijk daarna melden bij SM. Als er een sneer naar de user moet, dan doet een modje dat wel.
Tot nu toe zijn al mijn aangevraagde topics op slot gegaan en dat vind ik een goede zaak.
Er wordt gewoon te weinig in de FAQ gekeken, gesearched en gegoogled.
In principe ben ik het met 95% van de slotjes eens!
GoT kiest zelf voor zijn ondergang... Maar ik krijg toch steeds meer de indruk dat er mensen vertrekken.... een slechte zaak.
Tja maar het valt me nu pas eingelijk echt op, dat er een stel moderaters weg gan, ach aj vernieuwingen, en sommigen kunnen daar niet tegen, willen daar niet tegen kunnen, maar het neemt nu vaste vormen aan....Wishmaster schreef op 02 oktober 2002 @ 15:50:
Deze discussie gaat k'weet niet al hoe lang.
GoT kiest zelf voor zijn ondergang... Maar ik krijg toch steeds meer de indruk dat er mensen vertrekken.... een slechte zaak.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Wishmaster schreef op 02 oktober 2002 @ 15:50:
waarom zouden slotjes de ondergang betekenen?
als alle mods 24h hun modtaken zouden staken zouden we hier de toko kunnen opdoeken vanwege de helpdesk/warez/pr0n/illegale zaken
waarom? omdat "men" zich niet gedraagt. Het starten van een topic wordt gezien als "hier heb je het probleem(met zo min mogelijk info) en geen me nu gelijk de oplossing, ik wil er zelf niet over denken"
mentaliteitsprobleem geen modjes probleem
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik treed gewoon D2k bij, het probleem ligt bij de mentaliteit van sommige bezoekers, niet bij de modjes.
Welke mensen vertrekken er:
- mensen die het niet meer zien zitten omdat ze iedere keer een slotje krijgen; daar heb ik geen probleem mee. Als ze zich niet kunnen houden aan de regels van GoT, tja...
- mensen die vinden dat het niveau te laag is voor hun, dat ze niets meer bijleren, etc.... Daar heb ik wel een probleem mee. Deze mensen kunnen een serieuze toegevoegde waarde bieden aan GoT maar vertrekken .
https://fgheysels.github.io/
Uhm, ten eerste was het niet de bedoeling dat dit een topic gaat woren over het verval, want daar lopen er hier al zat, en ik heb er eingelijk al wel genoeg van.Thetallguy schreef op 02 oktober 2002 @ 16:03:
Niet echt voor SG dit, ->> LA
Dus mijn post ik de SG was wel zeker geplanned.
Ik wou met dit topic geen discussies los maken, over het wel of niet verval, en de mogelijkheden om er wat aan tedoen. Daar lopen er imer al genoeg van, daar kan men hun mening ventileren, daart hoeft dit topic niet echt voor gebruitk te worden.
Dit was meer een iets dat mij opviel, en was benieuwd wat anderen er van vonden. Zoals ook in het onderwerp genoemd is. En de topic titel dus niet voor niets zo is.
Deels, maar het hoeft ook niet zo te zijn dat de betreffende mod alles voor je op een presenteerblaadje aanrijkt...dominator schreef op 02 oktober 2002 @ 16:02:
Mjah, ik zou invoeren dat er als er besloten word dat de oplossing voor het probleem simpel te vinden is d.m.v. de search er ook daadwerkelijk een link naar dat topic word geplaatst voordat de boel op slot gaat. Een search is op veel manieren te gebruiken en 2 users zullen nooit dezelfde topics zien.....
Of het nog moeten leren....BalusC schreef op 02 oktober 2002 @ 16:21:
Sinds het vertrek van de Grote Vijf zijn er gewoon veel verse mods bijgekomen die van aanpakken weten
Dat hoort er allemaal bij.
RM-rf schreef op 02 oktober 2002 @ 16:05:
noem eens 5 'onterechte' slotjes, gewoon uit een vreemde gewoonte dat argumenten bij een discussie wel gewenst zijn
dat is er dus niet gedaan... En ga ook bij jezelf te rade dat we dat niet doen om je te treiteren en hou ook in je achterhoofd dat er duidelijk signalen zijn van users dat er te makkelijk topics geopend worden..
Als er niet binnen een uurtje wat relevante topics bijstaan, gaat dit gewoon dicht.
check ook dit topic eens:
Strengere policy mbt (nieuwe) users
En alle andere topics die zeggen dat we er niet streng genoeg tegen optreden.. DIt is nu al zoooooooooooo vaak geblerd, en dan wel het liefst door users die graag makkelijke vragen stellen.
Oplossing: "als de policy niet jouw stijl is, zoek dan een ander forum op"... Maar hou wel in je achterhoofd waarom dit forum misschien zo groot is. En dat is echt niet omdat wij als crew er een zooitje van maken en dat er een succesvolle tweakers.net site achter zit...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sterker nog, bij deze ben ik je voorJvS schreef op 02 oktober 2002 @ 16:25:
[...]
dat is er dus niet gedaan... En ga ook bij jezelf te rade dat we dat niet doen om je te treiteren en hou ook in je achterhoofd dat er duidelijk signalen zijn van users dat er te makkelijk topics geopend worden..
Als er niet binnen een uurtje wat relevante topics bijstaan, gaat dit gewoon dicht.
Dus ga NIET zeggen "ze luisteren toch niet, en zijn arrogant" want als je met argumenten aan had gekomen, hadden we best wel geluisterd.
Hhhm verkeerd geinterpreteerd van mij. De discussie loopt inderdaad anders dan dat-ie bedoeld was (ik doe er zelf aan mee

Foutje mijnerzeids
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.