💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Het klinkt wel geinig, maar mensen willen liever de beste zijn dan de slechtste 
En het is trouwens low-score
The devil is in the details.
Verwijderd
Neej tis toch ook Hi-Score?? dan klopt Lo-Score welMaRc0 schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
lo is kort voor low. Net zoals hi kort is voor high. En je zegt toch ook hi-score? Dan dus ook lo-score.MaRc0 schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
er zijn levels in dat spel waar je erg je best moet doen om minder dan 50 punten te halen. het is dus wel degelijk een prestatie als je daar flink onderkomt.
inderdaad ja... tjsa, het is weer iets voor freaks. Net zoals QuakeDoneQuick (zo snel mogelijk door een level heen). Insane maar wel geinig.
Haha,notgib schreef op 02 oktober 2002 @ 15:38:
inderdaad ja... tjsa, het is weer iets voor freaks. Net zoals QuakeDoneQuick (zo snel mogelijk door een level heen). Insane maar wel geinig.
De echt geinteresseerden kennen QdQ allang
Hoeft niet, je kunt de vorige 80 vermeldingen gemist hebben
Verwijderd
Dat lijkt een beetje op hoe ik uiteindelijk, puur uit verveling, Aleste ging spelen. Voor degene die het niet kennen: Aleste is een 2d top-down shoot 'em up. Dus niet in de stijl van Gradius en R-Type maar verticaal. Die had ik al zo vaak uitgespeeld dat ik hem toen ben gaan uitspelen zonder te schieten...dus alleen ontwijken. (bij de bosses moet je wel schieten trouwens).
Mjah maar voor jij hte zo snel kan was je wel ff bezig denk ik zo
ah, echt waar? had ie geen homing missiles die je naar hemzelf kunt lokken ^~?Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 04:34:
(bij de bosses moet je wel schieten trouwens).
en het hoogst haalbare is een noscore?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Pagina: 1