Ik hoorde het op de radio, iets met tescali ofzo. Ik kan dat mens niet goed verstaan, maar het was over asdl de eerste 6 maanden gratis.
Weet iemand meer?
Google helpt niet.
Weet iemand meer?
Google helpt niet.
Verwijderd
Bij de aanbieding met de 1e 6 maanden gratis gaat het dus om een 2 jarig abonnemnet. Hierbij hoeft niet vooruit betaald te worden oid.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
Hopelijk zit er niet weer een addertje onder het gras, zoals de eerste tien jaar vooruit betalen, lol!
Het is wel zo dat je die maanden moet betalen maar dat Tiscali dat bedrag daarna terug terug stort.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
Hopelijk zit er niet weer een addertje onder het gras, zoals de eerste tien jaar vooruit betalen, lol!
[ Voor 0% gewijzigd door BFS op 02-10-2002 16:56 . Reden: Extra linkje toegevoegd ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
bfs-4112- schreef op 02 oktober 2002 @ 16:55:
[...]
Het is wel zo dat je die maanden moet betalen maar dat Tiscali dat bedrag daarna terug terug stort.
* BrZ werkt ook bij Tiscali
Meer info op http://breedband.tiscali.nl
Verwijderd
het verschil nu is alleen dat tiscali ook korting geeft op het basic abo...de andere providers alleen op het lite abo...Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:58:
aanbod is niet zo aantrekkelijk als het lijkt. Bij huidige aanbieders krijg je ook 3 maanden gratis, installatie kosten bij tiscali erg hoog, belabberde service. Ik zou het wel weten.
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Bij wie krijg je dan 3 maanden gratis?Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:58:
aanbod is niet zo aantrekkelijk als het lijkt. Bij huidige aanbieders krijg je ook 3 maanden gratis, installatie kosten bij tiscali erg hoog, belabberde service. Ik zou het wel weten.
Verwijderd
is heel vaak het geval. de mensen willen wel, maar het bedrijf zelf wil zo goedkoop mogelijkHermeS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:44:
Heel de helpdesk bestaat uit hardwerkend personeel, maar de organistatie zelf kun je samenvaten in 1 woord "prutsers" niks meer niks minder!
Installatiekosten? Tiscali biedt 2 modems aan, het USB-modem van E 174,03 en het Ethernetmodem van E 238,03.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:58:
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Het usb modem is niet goed genoeg? Het is wel het enige dat gratis is.HermeS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:44:
Wat je ook doet neem iig het ethernet modem ipv usb (geld voor alle adsl providers),
Verwijderd
Verwijderd
Maar je hebt dan wel weer drivers nodig voor je netwerkkaart he?bfs-4112- schreef op 03 oktober 2002 @ 17:29:
Het USB-modem is ook minder stabiel en heeft altijd speciale drivers nodig. Het Ethernetmodem wordt aangestuurd via de netwerkkaart en daar heb je dus geen drivers voor nodig (voor het modem dan).
Uiteraard, maar een NIC installeren geeft in tegenstelling tot usb modems eigenlijk bijna nooit problemenVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:42:
[...]
Maar je hebt dan wel weer drivers nodig voor je netwerkkaart he?
hehehe, bij tiscali heb je geen limiet (word niet gemeten), je krijgt gewoon de snelheid waarvoor je betaaldl (ook al heb ik de laatste tijd problemen met transit verbinding, maar ik weet dat of bij tiscali ligt), als er problemen zijn ligt dat meestal aan de adsl (atm) provider, dus babyxl/kpn in dit geval, cistron heeft dat zelfde probleem met bbned, als die eruit liggen kan cistron daar ook geen flikker aan doen.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:41:
cistron adsl goed snel nooit shit werkt zoals het moet en meer download limiet
Het zou wel een beetje vreemd zijn om een aanbieding te doen van 6 maanden gratis en dat je na een jaar weer kan opstappen..Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:35:
Als je de volledige 6 maanden gratis wilt moet je wel een tweejarig abbonement nemen, beetje jammer. En ik wil dat modem niet, ik wil het modem dat versatel (zonnet plus abbo) meelevert de arescom 1000.
Maar voor de rest wel een leuke aanbieding.