Toon posts:

[ADSL]Tiscali aanbieding; 1e 6 maanden gratis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde het op de radio, iets met tescali ofzo. Ik kan dat mens niet goed verstaan, maar het was over asdl de eerste 6 maanden gratis.
Weet iemand meer?
Google helpt niet.

Verwijderd

www.tiscali.nl lijkt mij.
Als er een aanbieding is dan zal het vast en zeker ook op hun officiele site staan.

Edit: heb maar even voor je gezocht: http://www.tiscali.nl/content/article/476685.htm

Idd de eerste 6 maanden gratis,

p.s: naar nieuwe aanbiedingen zoeken via google heeft idd geen zin ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ben je al op de site van Tiscali geweest?
Daat zou het dan moeten staan.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk zit er niet weer een addertje onder het gras, zoals de eerste tien jaar vooruit betalen, lol!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
SG >> IT :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
Hopelijk zit er niet weer een addertje onder het gras, zoals de eerste tien jaar vooruit betalen, lol!
Bij de aanbieding met de 1e 6 maanden gratis gaat het dus om een 2 jarig abonnemnet. Hierbij hoeft niet vooruit betaald te worden oid.
Bij een 1-jarig abo krijg je de 1e 3 maanden gratis.

(voor de duidelijkheid, ik werk bij Tiscali)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:28:
Het is wel zo dat je die maanden moet betalen maar dat Tiscali dat bedrag daarna terug terug stort.

* BFS werkt ook bij Tiscali :P

Meer info op http://breedband.tiscali.nl

[ Voor 0% gewijzigd door BFS op 02-10-2002 16:56 . Reden: Extra linkje toegevoegd ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BrZ

BrZ

bfs-4112- schreef op 02 oktober 2002 @ 16:55:
[...]

Het is wel zo dat je die maanden moet betalen maar dat Tiscali dat bedrag daarna terug terug stort.

* BrZ werkt ook bij Tiscali :P

Meer info op http://breedband.tiscali.nl
offtopic:
Zoltan!!

Verwijderd

aanbod is niet zo aantrekkelijk als het lijkt. Bij huidige aanbieders krijg je ook 3 maanden gratis, installatie kosten bij tiscali erg hoog, belabberde service. Ik zou het wel weten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Titel edit :)

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:58:
aanbod is niet zo aantrekkelijk als het lijkt. Bij huidige aanbieders krijg je ook 3 maanden gratis, installatie kosten bij tiscali erg hoog, belabberde service. Ik zou het wel weten.
het verschil nu is alleen dat tiscali ook korting geeft op het basic abo...de andere providers alleen op het lite abo...

[kheb al besteld bij xs4all, niet dat ik nu voor tiscali zou kiezen hoor, maar misschien dat er nu wat meer concurrentie komt...goed voor de consument >:) ]

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bij wie krijg je dan 3 maanden gratis?
Niet bij xs4all, zonnet of wanadoo..
En de installatiekosten,174 euro met usb modem is toch even duur als bij de anderen. Hoewel sommigen dan wel weer het modem gratis geven maar dat is toch in verhouding duurder.

• HermeS
  • Laatst online: 05-08 23:09
Ik zal maar niet zegen waar ik werk.

Maar toch wil ik graag mijn personlijke opinie delen >:) :
Heel de helpdesk bestaat uit hardwerkend personeel, maar de organistatie zelf kun je samenvaten in 1 woord "prutsers" niks meer niks minder!

Wat je ook doet neem iig het ethernet modem ipv usb (geld voor alle adsl providers),

Verwijderd

HermeS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:44:

Heel de helpdesk bestaat uit hardwerkend personeel, maar de organistatie zelf kun je samenvaten in 1 woord "prutsers" niks meer niks minder!
is heel vaak het geval. de mensen willen wel, maar het bedrijf zelf wil zo goedkoop mogelijk

• BFS

BFS

Rude awakening

Installatiekosten? Tiscali biedt 2 modems aan, het USB-modem van E 174,03 en het Ethernetmodem van E 238,03.

Dit zijn dus doe-het-zelf-pakketen, verdere installatie/monteurkosten worden berekend door een extern bedrijf dat ingeschakelt word door Kpn.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
HermeS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:44:

Wat je ook doet neem iig het ethernet modem ipv usb (geld voor alle adsl providers),
Het usb modem is niet goed genoeg? Het is wel het enige dat gratis is.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je plannen hebt om je verbinding te delen zou ik iig niet de usb versie nemen.

• BFS

BFS

Rude awakening

Het USB-modem is ook minder stabiel en heeft altijd speciale drivers nodig. Het Ethernetmodem wordt aangestuurd via de netwerkkaart en daar heb je dus geen drivers voor nodig (voor het modem dan).

Verwijderd

Topicstarter
Ach dat nemen we maar op de koop toe...

Verwijderd

Als je de volledige 6 maanden gratis wilt moet je wel een tweejarig abbonement nemen, beetje jammer. En ik wil dat modem niet, ik wil het modem dat versatel (zonnet plus abbo) meelevert de arescom 1000.
Maar voor de rest wel een leuke aanbieding.

Verwijderd

cistron adsl goed snel nooit shit werkt zoals het moet en meer download limiet

Verwijderd

bfs-4112- schreef op 03 oktober 2002 @ 17:29:
Het USB-modem is ook minder stabiel en heeft altijd speciale drivers nodig. Het Ethernetmodem wordt aangestuurd via de netwerkkaart en daar heb je dus geen drivers voor nodig (voor het modem dan).
Maar je hebt dan wel weer drivers nodig voor je netwerkkaart he?

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

Maar je hebt dan wel weer drivers nodig voor je netwerkkaart he?
Uiteraard, maar een NIC installeren geeft in tegenstelling tot usb modems eigenlijk bijna nooit problemen ;)

• HermeS
  • Laatst online: 05-08 23:09
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:41:
cistron adsl goed snel nooit shit werkt zoals het moet en meer download limiet
hehehe, bij tiscali heb je geen limiet (word niet gemeten), je krijgt gewoon de snelheid waarvoor je betaaldl (ook al heb ik de laatste tijd problemen met transit verbinding, maar ik weet dat of bij tiscali ligt), als er problemen zijn ligt dat meestal aan de adsl (atm) provider, dus babyxl/kpn in dit geval, cistron heeft dat zelfde probleem met bbned, als die eruit liggen kan cistron daar ook geen flikker aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:35:
Als je de volledige 6 maanden gratis wilt moet je wel een tweejarig abbonement nemen, beetje jammer. En ik wil dat modem niet, ik wil het modem dat versatel (zonnet plus abbo) meelevert de arescom 1000.
Maar voor de rest wel een leuke aanbieding.
Het zou wel een beetje vreemd zijn om een aanbieding te doen van 6 maanden gratis en dat je na een jaar weer kan opstappen..
Je wilt dat modem niet, je bent in de war, bij tiscali geven ze juist géén gratis modem.
Bij Tiscali kan je het modem kiezen wat je wilt, je betaalt hem toch en een voordeeltje van 6x34=204 euro binnenhalen.
Aansluitkosten zijn beslist niet hoger dan bij anderen terwijl de aanbieding op zich het voordeligst is.
/me gaat denk voor Tiscali, mensen.
Pagina: 1