Toon posts:

troll bij ACDC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
draadje over ACDSee:

http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/77

deze troll:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=613431

van het type "merk x zuigt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
-1: Troll

done, maar hij is nog 'maar' 0. Nog even op meuk: ACDSee 5.0 een -1 uitdelen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Staat nu op -1, want meer kan ik er niet van maken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu heeft ie zijn reactie plotseling veranderd, knap schijnheilig naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, het is inderdaad veranderd, maar nu staat er een slecht onderbouwde (voor de edit ook al trouwens) post die zegt dat ACDSEE slecht is. :{
Als hij nou de volgende keer een beetje werk maakt van een post dan krijgt hij er punten voor in plaats dat het hem punten kost.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft er een 0 gemodereerd overheen geramd :)
Vast is vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is terug op 0. Is het geen tijd voor een ingrijpen door de crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Bij zijn huidige reaktie stel ik me dan de volgende vraag. We modden naar de reactie die er staat? Indien dat zo is zou ik een 1 score prima vinden voor deze reactie, omdat hij het enigzins onderbouwt, en een linkje geeft naar het andere programma. Indien ik echter van jullie reakties moet uitgaan stond er hiervoor iets wat niet echt lekker was.

Ga ik nu uit van de huidige reaktie, of van de originele reaktie?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ter informatie: Het begon letterlijk met "ACDSee zuigt". Vervolgens ving meneer hier de nodige trollen op, waarna hij zijn reactie veranderde in wat er nu staat. En nu zouden die mensen die daar volkomen terecht een troll op hebben geplakt een hit in de mod-penalty moeten krijgen? Ik dacht het toch niet. Dus ik denk dat je inderdaad moet uitgaan van wat er eerst stond. Kan iemand van de crew dat trouwens niet achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:25:
En nu zouden die mensen die daar volkomen terecht een troll op hebben geplakt een hit in de mod-penalty moeten krijgen?

Ik weet eerlijkgezegd niet of het zo werkt eigenlijk. Wordt je metamodbot score bepaald door de score waar de reactie op dat moment op staat, of wordt dit bepaald door de eindscore van de reaktie?

Waarschijnlijk kan alleen Femme daar antwoord op geven, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit een onbeantwoordde vraag zal blijven :/ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Van wat ik ervan weet gaat de metamodbot uit van het totale (= uiteindelijke) aantal. IMO mag een reactie zoals deze gemod worden naar zijn originele inhoud, de PM zal hierbij kunnen helpen door het bekijken (en terugzetten?) van de originele reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik geloof dat de metabot op de eind score werkt, houd iig rekening met het aantal -1 moderaties. Deste meer -1 moderaties deste lager de penalty.
de metabot zal niet lastig gaan doen als je regelmatig en normaal mod

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Hmm, er stond me iets bij dat er wat over in de FP modfaq stond, dus ik ben er even ingedoken:
Als de tussenscore van de troll of flamebait afwijkt van de eindscore, wordt een penalty berekend. Hoe groter het verschil tussen de tussenscore en eindscore, des te groter de penalty.
Tsja, in dit geval kan ik je eigenlijk alleen maar gelijk geven aad123.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1