Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
bans kunnen uitlopen omdat niet iedereen 24/7 achter zijn pc zit
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
[ Voor 0% gewijzigd door Eskimootje op 02-10-2002 14:20 . Reden: leestekens ]
ja maar 3 dagen....D2k schreef op 02 oktober 2002 @ 14:18:
mail de gene die je geband hebt
bans kunnen uitlopen omdat niet iedereen 24/7 achter zijn pc zit
Ja hoor, een hele kudde is me weer eens voor, ik moet toch echt eens F5 leren gebruiken

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
wooooops ik zie nu dus dat ik met copy paste een stukje van mijn reactie ben vergeten in dat mailtje
daar hoort een stukje voor
Game PC
Verwijderd
PsYgHo schreef op 02 oktober 2002 @ 14:21:
ban geven kunnen ze heel snel, opheffen , daar doet men wat langer over, heb ik ook proefwijzelijk ondervonden, ik heb nu ook al een 37,5uurs 24 uurs hk ban
Dus?
same here, zelf aan de bemiddelaar waar ik ook al een mailtje gisteren heb gestuurd, nog geen reactie, maar das oftopic, in het kader van de VIPShunt schreef op 02 oktober 2002 @ 14:22:
ik heb dus naar het mail adres van got zelf gemailt dat stond ook in dat mailte maar geen reactie
ONTOPIC!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Ben je te laat met unbannen
Tevens staat dat ook duidelijk in mijn mailtje die ik van "jullie" gehad heb....
maar ik zou dus ook graag wat meer uit leg willen wrom gelijk een ban en niet een waarschuwing
btw de banner was durden
Game PC
Dit kun je mailen naar bemiddelaar@tweakers.net , en dat is voor iederen hetzelfde. Dat hoeft en sterker nog mag niet eens hier...Shunt schreef op 02 oktober 2002 @ 14:26:
mare dit is onder tussen al bijna 72 uurs bankijk ik heb er geen problemen mee
maar ik zou dus ook graag wat meer uit leg willen wrom gelijk een ban en niet een waarschuwingik heb me nog nooit misdragen op de hk en zo dus jah ik persoonlijk vind gelijk een hk ban een beetje extreem
je hebt zeker een keer "ok" of zo gepost, of iets in die trand, dat word hier hard afgestraft, vanwege het got verzieken inhoud, en toon dat heeft.
Verwijderd
Als een modje zou laten blijken dat ie je lekker toch niet unbant, dan mag je bij mij aankloppen, maar ik vraag doorgaans gewoon om wat meer geduld.
Dus:
- vraag het aan de afzender van de mail
- vraag het aan de gotcrew
- vraag het netjes op LA
Geen resultaat? Meldt het mij en ik duik erin...
Shunt schreef op 02 oktober 2002 @ 14:26:
mare dit is onder tussen al bijna 72 uurs bankijk ik heb er geen problemen mee
maar ik zou dus ook graag wat meer uit leg willen wrom gelijk een ban en niet een waarschuwingik heb me nog nooit misdragen op de hk en zo dus jah ik persoonlijk vind gelijk een hk ban een beetje extreem
Ehm, heb je het mailtje wat je hebt gekregen niet gelezen? (dan had je namelijk ook geweten dat je na 1 dag al moest mailen)
Tja, en die HK ban is iets wat normaal altijd voor dit soort dingen gegeven wordt.. Je had gewoon moeten weten dat wat jij deed niet hoort op een forum als GoT..
mare ik weet dat modjes meestal geen zin/tijd hebben om te gaan disuseren over een ban of slotje
mare ik zal druden eens mailen
Game PC
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
PsYgHo schreef op 02 oktober 2002 @ 14:25:
[...]
Ben je te laat met unbannen, , sim-pel 24 uur is 24 uur, want het heet 24 uurs ban, en geen 37,5 uurs hk ban..
![]()
Tevens staat dat ook duidelijk in mijn mailtje die ik van "jullie" gehad heb....
Vroeger ging dat stukken beter, nu mischien even wat minder, maar ik zie niet het probleem dat als de unban even op zich laat wachten, je:
- even wat geduld op weet te brengen
- netjes vraagt of er iemand naar wil kijken
Zoals eerder gezegd: nagenoeg niemand van de crew zit 24/7 on line en niet ieder crewlid heeft de rechten om te unbannen, het kan soms wat langer duren.
Wederom: als het dan wat langer duurt, dan geef je toch even een seintje? Is dat nou zo verschrikkelijk erg?
Je brengt het hier net alsof je het grootste onrecht is aangedaan.
Overigens denk ik niet dat je mij / ons hoeft uit te leggen dat 24 uur 24 uur is, dergelijke opmerkingen vind ik niet echt prettig zoals ze hier staan, zeker als iets verderop
Er wordt hier op een normale manier antwoord gegeven op een vraag, probeer dan op dezelfde manier mee te gaan.
Dit topic is gesloten.