to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Gebruik eens een andere SERIAL.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dezelfde GUID of dezelfde SID?
GUID wordt gebruikt voor RemoteInstall... via RIS...
(Of heb ik het nu verkeerd, ben een beetje gaar)
GUID wordt gebruikt voor RemoteInstall... via RIS...
(Of heb ik het nu verkeerd, ben een beetje gaar)
Verwijderd
sid is ook bij W2k hoor..... ga amar eens migreren van NT naar 2K / XP, dan weet je het wel
Draai eens sysprep, dan ben je alle systeem afhankelijke dingen kwijt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
sid = guid alleen bij win2k heet het nu eenmaal guidVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:36:
sid is ook bij W2k hoor..... ga amar eens migreren van NT naar 2K / XP, dan weet je het wel
Verwijderd
Heb zelfde probleem nu voor de 2de keer in 2 maanden tijd. Op een park van 300 pcs in een Active Directory environment.
Vermoedelijk zijn deze latitudes ooit in dezelfde docking gebruikt. Nochthans NIC on board, dus dit is in principe NOOIT nodig.
Wanneer je de RIS boot diskette (for unsupported nics) gebruikt kan je hierrond werken maar proper is dat niet.
De meest verontrustende constatatie is dat het geen Active directory probleem is.
Immers: wanneer je de latitude(s) opstart via PXE krijg je het mac address en de GUID op scherm. Voor beide laptops zijn de MACs verschillend maar de GUID is identiek. Er is op dat moment geen andere software actief dan de dell bios en de PXE boot manager uit de NIC rom.
geprobeerd om de CMOS batterij eruit te halen maar dat lukt me niet omdat die verzegeld zitten.
Ik hou mijn hart vast hoeveel er gaan volgen.
Jan Roose
BBTK IT
Vermoedelijk zijn deze latitudes ooit in dezelfde docking gebruikt. Nochthans NIC on board, dus dit is in principe NOOIT nodig.
Wanneer je de RIS boot diskette (for unsupported nics) gebruikt kan je hierrond werken maar proper is dat niet.
De meest verontrustende constatatie is dat het geen Active directory probleem is.
Immers: wanneer je de latitude(s) opstart via PXE krijg je het mac address en de GUID op scherm. Voor beide laptops zijn de MACs verschillend maar de GUID is identiek. Er is op dat moment geen andere software actief dan de dell bios en de PXE boot manager uit de NIC rom.
geprobeerd om de CMOS batterij eruit te halen maar dat lukt me niet omdat die verzegeld zitten.
Ik hou mijn hart vast hoeveel er gaan volgen.
Jan Roose
BBTK IT
Pagina: 1