Toon posts:

[Animated GIF] Freeware editors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met handleiding-kjes te maken voor diverse programma's leek het mij wel makkelijk om bepaalde handelingen te laten zien dmv geanimeerde gifjes.
Ik heb geen idee hoe dit in zijn werk gaat en als ik iets vind wordt er altijd software gebruikt die ik niet op mijn werk kan gebruiken, omdat ik ze dan legaal moet aanschaffen. En om alleen daarvoor een stinkend duur pakket aan te schaffen, vind ik ook iets overdreven.
Dusss... weet iemand of er freeware proggies zijn die ik kan gebruiken?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

ik ben zelf ook op zo`n zoektoch geweest. ik ben allerlij sites afgegaan en gezocht voor een goeie gifanimator :)

alleen tot nu toe heb ik nog nix gevonden en als je t nodig zou hebben voor je werk zou ik imho dat ff zeggen tegen de baas. hij kan beter een "goed" pakket kopen dan jou laten zoeken voor simpele editors waarmee je vaak zwaar onder de maat mee zou werken ipv zo`n pakket :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ow, *schaam*
Zocht net op animated gif, toen vond ik bijna niks.

Thnx

Verwijderd

bij paint shop pro 7 zit een gif-animator, dat is wel een demo, maar daar is vast wel een crackje voor.
(ik weet niet of deze ook in de nieuwere versies nog zit)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:16:
maar daar is vast wel een crackje voor.
Als ie een crackje wilde nam ie wel photoshop....

is het nou allerlei of allerlij? WORD keurt beide goed... en de vandale site zuigt weer eens

[ Voor 0% gewijzigd door DeFeCt op 02-10-2002 15:18 . Reden: ff rechtzetten ]

Flickr

Verwijderd

offtopic: allerei

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

tnx :) .....disjfa! :X

Flickr

Pagina: 1