Toon posts:

[Laptop] Internationaal inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb dus een laptop, alleen zoek ik nog een provider waarbij je internationaal (over de hele wereld dus!) kunt inbellen op het internet. Zijn er providers, en zo ja, wat zijn de beste?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 14:00

mutsje

Certified Prutser

Zet er gewoon de landcode van Nederland voor zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Euh, dan ben ik vast heel veel €€€ kwijt... lijkt mij.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Everyday.com (Tele2) heeft inbelnummers voor diverse EU-landen, dus misschien moeite waard voor je om daar een accountje aan te maken denk ik.

Verwijderd

AT&T Global Services.

Heb ik ook gehad. Werkt erg goed maar is wel duur in aanschaf. Als je van plan bent om even je E-mail te checken enzo is het echt veel goedkoper om gewoon naar NL te bellen.

Succes...

Verwijderd

Topicstarter
Iva_Bigone schreef op 02 oktober 2002 @ 14:40:
Everyday.com (Tele2) heeft inbelnummers voor diverse EU-landen, dus misschien moeite waard voor je om daar een accountje aan te maken denk ik.
Dus gewoon lid worden.... welke verdere onderdelen moet ik dan kiezen (gratis internet?)

Of bedoel je, gewoon een account aanmaken, en dan gebruik maken van hun inbel prog?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is al een tijd geleden dat ik die Everyday (gratis internet idd.)account gebruikt heb, maar als ik me goed herinner kun je bij het aanmaken van een account ook kiezen hoe je wilt inbellen: handmatig instellen of automatisch, laatste krijg je een .INS-file met daarin de settings. Op de page voor gratis internet staan links naar NL-en EU-inbelnummers.

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Compusmurf :?

Vandaag geen signature

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Gevonden met de search: op zoek naar providers
Pagina: 1