Alternatief voor Razer Boomslang?

Pagina: 1
Acties:

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Ik game al zo'n anderhalf jaar met mijn Logitech Wheel Mouse Optical. Ik het tussen door met een Razer Boomslang 1000 geprobeerd, wat me dus helemaal niet aanstond. Ik vond het ding te lomp enzo. Hier kan Damian over meepraten.

Ik ben dus weer verder gegaan met mijn Logitech Wheel Mouse Optical tot aan nu.

Ik speelde voorheen alleen CS. Nu speel ik er een beetje UT2k3 bij en heb vooral met UT2k3 last van dat ik snel wil draaien maar me muis het niet aan kan. Dit heb nu ook bij CS als ik snel wil draaien.

Is er een game mouse op de markt die niet zo lomp is als de razer, maar wel met een hoog aantal DPI?

Some things can not happen until they happen...

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De nieuwste generatie optische muizen hebben van dat effect geen last.
De logitech dual optical en en nieuwste intellimouse zijn niet meer op hol te bregen door snelle bewegingen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
-=!ME!=- schreef op 02 oktober 2002 @ 13:48:
De nieuwste generatie optische muizen hebben van dat effect geen last.
De logitech dual optical en en nieuwste intellimouse zijn niet meer op hol te bregen door snelle bewegingen.
Maar dat is dus ook zo irritant, die ergonomische form van die muizen...

Die Logitech Wheel Mouse Optical is lekker symetrisch...

Vroeger was er wel en Gamers Mouse van Logitech, maar die is ook nergens meer te vinden. Die was ook lekker klein en zoiets zoek ik denk ik...

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kan het beste even langs een winkel gaan en alle muizen even uitproberen hoe ze in de hand liggen.

Verwijderd

Gump schreef op 02 oktober 2002 @ 13:50:
[...]

Maar dat is dus ook zo irritant, die ergonomische form van die muizen...

Die Logitech Wheel Mouse Optical is lekker symetrisch...

Vroeger was er wel en Gamers Mouse van Logitech, maar die is ook nergens meer te vinden. Die was ook lekker klein en zoiets zoek ik denk ik...
mja .. die heb ik ook gehad :/ ... maar stelde ook niet veel voor :) (lag niet lekker in je hand, en hij had niet eens een scroll)

Verwijderd

uhh 2knops muis ;)
Ik vind het met muisen moeilijk om een goed advies te geven, want dit verschilt per gamer. sommige gamen vet goed met een Logitech pilot muis en andere vinden het ding zuigen..

Ik zou gewoon naar een computerzaak gaan en ze allemaal uitproberen

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vind de razer een prima muis.. misschien iets minder om echt mee te photoshoppen enzo, maar wel een erg goede gamemuis.

morgen krijg ik als het goed is mn mx500 binnen, even kijken of dat een lekkere muis is :) (denk ik wel een stuk zwaarder als de razer)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:21

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

logitech dual optical is echt lekker !!!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Ha ik heb gewoon een 'old fashion' muis, die lekker blijft hangen omdat er stof in komt...heeeerlijk! :D ! Geen gezeik met overslaan etc...

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:37

Knutselsmurf

LED's make things better

Probeer eens de MX300 van Logitech. Die is wel symmetrisch, itt de MX500 en MX700. Echt een heerlijk muisje.....

- This line is intentionally left blank -

• Maximize
  • Niet online
--

[ Voor 100% gewijzigd door Maximize op 14-06-2022 23:52 ]

• Maximize
  • Niet online
--

[ Voor 100% gewijzigd door Maximize op 14-06-2022 23:52 ]

Verwijderd

Soef schreef op 02 oktober 2002 @ 13:43:
Ik game al zo'n anderhalf jaar met mijn Logitech Wheel Mouse Optical. Ik het tussen door met een Razer Boomslang 1000 geprobeerd, wat me dus helemaal niet aanstond. Ik vond het ding te lomp enzo. Hier kan Damian over meepraten.

Ik ben dus weer verder gegaan met mijn Logitech Wheel Mouse Optical tot aan nu.

Ik speelde voorheen alleen CS. Nu speel ik er een beetje UT2k3 bij en heb vooral met UT2k3 last van dat ik snel wil draaien maar me muis het niet aan kan. Dit heb nu ook bij CS als ik snel wil draaien.

Is er een game mouse op de markt die niet zo lomp is als de razer, maar wel met een hoog aantal DPI?
DOH Frans, DUAL optical, je hebt het bij mij thuis toch gezien :D

Verwijderd

Ik ben van een Boomslang naar een dual optical gegaan, gamed prima. Heerlijk precies :) maar vooral geen stof meer :)

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
Over dual opticals gesproken, weet iemand of en hoe lang het nog duurt voordat logitech uitkomt met dual optical muizen die wel lekker in de hand liggen?

For those about to rock, we salute you!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vraag me af of er nog wel dual optical uit gaat komen. Als de nieuwste muizen weer gewoon enkel zijn.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-01 16:52

KneoK

Not in a million lightyears

Xplosive15 schreef op 02 oktober 2002 @ 18:34:
Over dual opticals gesproken, weet iemand of en hoe lang het nog duurt voordat logitech uitkomt met dual optical muizen die wel lekker in de hand liggen?
Ik vind de Dual Optical van Logitech perfect in de hand liggen ! Gewoon puur muisgenot ten opzichte van mijn 4 jaar oude Microsoft Oem Scrollmouse (r.i.p.)...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
- Logitech Dual Optical
- Microsoft Intellieye muizen
- Muizen uit de nieuwe Logitech MX serie.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

Willybubba

Nut up or shut up.

BruceLee schreef op 02 oktober 2002 @ 14:24:
logitech dual optical is echt lekker !!!
WOW!

[Gruwelijk Off Topic]

Bruut plaatje! Die Yin-Yang dingen! :9~

[/Gruwelijk Off Topic]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
Peertje schreef op 02 oktober 2002 @ 19:03:
Ik vraag me af of er nog wel dual optical uit gaat komen. Als de nieuwste muizen weer gewoon enkel zijn.
true, ik zie het voordeel er ook niet van in als een muis met 1 laser precieser kan zijn.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
buzz schreef op 03 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

true, ik zie het voordeel er ook niet van in als een muis met 1 laser precieser kan zijn.
Ik wist met mijn suffe kop nog niet eens dat er nieuwe muizen uit waren, nu dus wel. Ik ga dus mooi ook ff zo'n mx500 geval halen

For those about to rock, we salute you!

Pagina: 1