geen tussenruimte bij audio cd's

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ja ik weet dat dit vaker is voorbij gekomen, maar nu gaat het om iets anders,

Iemand die ik ken beweert dat niet elke CD-Writer in staat is om 0 sec. tussen elke track te hebben. Dat niet alle fikkers dat ondersteunen.

Naar mijn inzicht is dat complete bullshit. Maar als iemand dit kan bevestigen of ontkrachten graag

Verwijderd

Wat ik wel weet is dat mijn HP8100 brander de cd niet leesbaar uitspuugde.
Overburnen kan al niet met dit ding, maar nu lukte dit ook al niet.
Misschien lag het aan mij :P maar ik denk me brander.

edit: of me cd's hehedie zijn ook nie zo duur

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Niemand meer een id?

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:51
Branders die alleen TAO ondersteunen en geen DAO kunnen inderdaad geen pauze van 0 sec branden, zoals de mitsumi 2600TE die ik vroeger had. Maar dit is alleen het geval bij oude branders, moderne branders ondersteunen volgens mij allemaal DAO.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

So true. Maar elke brander kan het tegenwoordig wel, maar die iemand heeft dus in principe wel gelijk...

Mother, will they like this song?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 13:23:
Wat ik wel weet is dat mijn HP8100 brander de cd niet leesbaar uitspuugde.
Overburnen kan al niet met dit ding, maar nu lukte dit ook al niet.
Misschien lag het aan mij :P maar ik denk me brander.

edit: of me cd's hehedie zijn ook nie zo duur
een 8100 gaat maar tot zoveel minuten (net geen 80 min cd). Dat ligt aan hp die wilden precies zich houden aan de 'red book' standaard.
Deze drive is wel te flashen naar een sony drive (in feite is het een sony) en dan kan het wel.
Ik geloof dat ik wel eens vaker hier voorbij heb zien komen dus ff de search gebruken

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10-2025

Rickyboy

A.K.A. Lounger

(dit is wat ik ook heb gehoord)
de branders van tegenwoordig kunnen wel fikken met 0 sec. tussen de tracks. Nero geeft vaak een melding dat je fikker het niet kan...maar dan moet je alleen bij Track 1 geen 0sec. doen omdat vele branders dat niet ondersteunen....als het goed is moet ie de rest van de track dan wel zonder tusseruimte branden.
Dit heb ik zelf nog niet getest omdat ik nooit zin heb om te branden en alles lekker op me HD laat staan. Ik hoop dat deze info nuttig voor jullie is.

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het is waar dat voor de eerste track ALTIJD een pauze van 2 seconde moet zitten, maar volgens mij heeft dat meer te maken met compatibileit met cd-spelers en iso-normen enzo, dan met de technische mogelijkheden van je bakoven...

Mother, will they like this song?

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10-2025

Rickyboy

A.K.A. Lounger

ghehe bakoven :P
het zou misschien ook aan nero kunnen liggen dat ie zeikt

[ Voor 0% gewijzigd door Rickyboy op 03-10-2002 16:44 . Reden: bakover=bakoven ]

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Het gaat hier over 2 sec. pauze tussen de tracks, niet op het begin voor track1. Oude branders zoals de 2x van Sony bij ons thuis die kon alleen maar met pauze tussen de nummers branden. Gezien je geboortedatum zou het best kunnen dat jij alleen op de hoogte bent van de actuele branders en niet de oudere. Maar idd, eerst opzoeken/navragen voordat je iets als bullshit bestempelt omdat je iets niet weet, komt namelijk erg dom over :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1