Plextor: NU of HCC??

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik ben er helemaal over uit dat ik een IDE 12*10*32 plextor wil kopen. De vraag is alleen: zou het nut hebben om te wachten tot de hcc beurs? Ik hoop dat ie daar een stukje goedkoper is, maar ik kan me zo voorstellen dat echte merken niet veel in prijs zullen zakken. En aangezien m'n hd's belachelijk volgestouwd staan, wil ik hem wel zo snel mogelijk hebben. Hij is nu voor 600 piek bij de informatique (er goeie zaak als ik de survey lees). Wat denken jullie? Zal er meer dan 50 piek afgaan op de hcc? Dan koop ik hem namelijk wel gewoon bij de informatique.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

HCC is niet zo goedkoop hoor.
Als je goedkoop wilt moet je naar een dumpdag gaan.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Tja, maar worden daar ook van die fijne brandertjes gedumpt?
Ik heb btw op de hcc de afgelopen 2 jaar toch flink goed spul tegen een lagere prijs dan normaal gekocht. Maar meestal was dat gewoon RAM oid, waarbij merk me niet zo veel kon schelen, en wat in de aanbieding gegooid werd omdat het zondag middag was. Wat ik me nu dus afvraag of er ook een kansje in zit dat die fikkertjes afgeprijst zullen worden (merkspul in het algemeen dus)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
ik heb mijn mooie 12 speedje ook op een pc dumpdag gehaald.. en hij was wel een end goedkoper...
hij was toen nog 700 in de winkel ofzow en ik had m voor 600..
(tijdje terug al, ongeveer 200 cd's geleden)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als je kunt w88 zou ik w88, maar als je hem echt nodig hebt dan zal ik hem gewoon kopen. ik denk dat ze wel in prijs zullen dalen. ik ga vrijdag naar de HCC en zal de prijslijsten van de grootte en goede winkels op internet zetten, en de rest van de winkels ook.
ze komen op de site: http://how.to/hcc
suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..