Big Blokjes (size 33)

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb big blocks maatje (tot aan het gaatje...) 33 nodig voor mn BP6je en zijn 3,1 mkeys (;p). Ik krijg alleen veel minder blokjes dan vroeger. Er was een tijd dat ik 20000 work units kreeg in 500 packets, nu nog maar 7000 wo's. Dit sukt want ik heb geen internet en nu moet ik veel vaker blokjes halen en op disk zetten ezno(ik haal nu gewoon 4 inbuffers op en die geef ik allemaal een andere naam, maar goed).
Hoe kan dit? Zijn de grote blokjes op? Waarom maken ze dan geen nieuwe? Of kan dat niet?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

met 7000 doe je ongeveer een week dus 1 keer in de week een beetje moeite is toch nie zo erg, heb ik ook een bp6 met 3,1 Mkeys/s en kopieer 1 keer peer week een buffer in er naar toe, maar ja 20000 is wel beter.

greetz

Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

He rubz..

Ik doe het heel anders (Heb ook een bp6 dual @550).

De buff-in geef ik een andere naam. bijv.

1.rc5

Dan haal ik weer blokjes op. Deze geef ik ook weer een andere naam.
Zo maak ik steeds een lijst van binnengehaalde blokjes. Deze ziet er dan zo uit.

1.rc5
2.rc5
3.rc5
4.rc5
enz. (net zoveel als jij er wil hebben)

Dan ga ik naar de dos-prompt en tik

dnetc -import ?.rc5 (op de plek van het vraagteken vul je dan je cijfer in)

Op deze manier heb ik nu een buff-in van 45.000 en met de nieuwste client, kan je ook nog eens zien hoelang je erover doet voordat deze blokjes op zijn.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Ze waren nu blokjes aan het recyclen of zoiets. Heb ik laatst nl. ook een mailtje over gestuurd, zal morgen hier het antwoord wel ff plaatsen. Het kwam er iig op neer dat de 33 blokjes momenteel ff heel schaars zijn, wat betekend dat je nu nog maar ongeveer de helft krijgt. Ik gebruik nu de oplossing van bonestaak, en die werkt heel goed. Is ff wat meer werk, maar daarna kun je echt veel blokjes krijgen.

Bij deze het mailtje :

> Hoi Ivo,
>
> weet jij toevallig waarom ik de laatste tijd zo weinig work
> units/500packets krijg. Met blocksize=33 en numblocks=500 krijg ik de
> laatste tijd maar 5000 wu's, terwijl dat er eerst ruim het dubbele
> waren.

Yep, we zijn aan het recyclen wat betekent dat 2^33 blocks niet echt
vaak voor handen zijn. Dus krijg je minder.
Maar als je upgrade naar de laatste versies (455 en hoger) dan kun je
je werk ook als "tijd" instellen, bv. ik wil voor 1 dag werk
gebaseerd op de benchmark.

Ivo
Distributed.net rc5help

[removed]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Koel! Vooral die niuwe client. Maar ik heb nog geen internet dus nog niet ahndig voor mij maar wel grappig./ Maar dat -import is wel heeeeeeeel handy en precies wat ik moet hebben. Zoveel werk is het ook niet hoor dat verversen (ik heb nu gewoon idd mijn buff-ins genummerd en als er een leeg is... je begrijpt t id), maar wel lache dat je dus een ranzig rote nuff-in kan maken.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing