En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Heb je ook de instellingen van de ppp-verbinding goed ingesteld ?
Je username, password enz ?
Je username, password enz ?
En over welke tweak heb je het dan, want ondertussen zijn er meer (oa. DHCP-spoof en SIP-spoof)Gouldian schreef op 02 oktober 2002 @ 13:00:
Ik heb de Speedtouch hack uitgevoerd op de modem
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
100% zeker dat 't wachtwoord klopt (is case sensitive)? Lijkt een stom en voor de handliggend advies, maar ik heb d'r pas 2 dagen mee zitten klooien bij een kennis, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat we één letter van 't wachtwoord verkeerd getyped hadden
#
Je zet de verbinding op "on" ? Ik heb die hack ook gedaan maar moet gewoon nog via dat inbelscherm verbinding maken. Wat bedoel je met zet de verbinding op "on" ?
Dan heb je de hack verkeerd gedaan, het is juist de bedoeling van de hack (eigenlijk tweak) dat je dat dus niet meer hoeft te doen.charrel schreef op 02 oktober 2002 @ 13:45:
Je zet de verbinding op "on" ? Ik heb die hack ook gedaan maar moet gewoon nog via dat inbelscherm verbinding maken. Wat bedoel je met zet de verbinding op "on" ?
Als je de ppp verbinding op always-on zet, dan zal de modem verbinding voor jou maken en dan hoef je zelf geen vpn verbinding meer te maken.
hack is bij mij gelukt, hij ziet hem als pro nu ipv touch. Maar hoe zit het dan met je inlognaam en wachtwoord? die heb je dan opeens niet meer nodig?[Airwolf] schreef op 02 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Dan heb je de hack verkeerd gedaan, het is juist de bedoeling van de hack (eigenlijk tweak) dat je dat dus niet meer hoeft te doen.
Als je de ppp verbinding op always-on zet, dan zal de modem verbinding voor jou maken en dan hoef je zelf geen vpn verbinding meer te maken.
Die moet je ergens op de configuratiepagina van je modem invullen (http://10.0.0.138 meestal). Hij maakt dan automatisch verbinding zodra je 't modem inschakelt (dan is 't dus ècht always-oncharrel schreef op 02 oktober 2002 @ 18:00:
[...]
hack is bij mij gelukt, hij ziet hem als pro nu ipv touch. Maar hoe zit het dan met je inlognaam en wachtwoord? die heb je dan opeens niet meer nodig?
VPN verbinding / wachtwoord op PC invullen is dus niet meer nodig, je kunt je modem als gateway instellen (en als DNS als je die laat forwarden, weet zo niet uit m'n hoofd of dat mogelijk is, heb zelf kabel), of het modem als DHCP server laten werken..
#
ik zag het net al ja, ik kan me modem nu in laten bellen. Dat gaat prima, alleen me pc kan wel pingen naar me modem maar geen informatie ophalen van internet
sites doen het dan dus niet. http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp2.htm heb alles gedaan zoals hier staat beschreven, modem geeft aan die ie connected is, maar kan geen pagina openen iemand een idee?
draai win xp pro
draai win xp pro
Het pingen van een extern ip adres, gaat dat wel ?charrel schreef op 02 oktober 2002 @ 19:57:
ik zag het net al ja, ik kan me modem nu in laten bellen. Dat gaat prima, alleen me pc kan wel pingen naar me modem maar geen informatie ophalen van internetsites doen het dan dus niet. http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp2.htm heb alles gedaan zoals hier staat beschreven, modem geeft aan die ie connected is, maar kan geen pagina openen iemand een idee?
draai win xp pro
Dan moet je namelijk es naar je DNS servers kijken.
Als ik ping naar een extern adres dan krijg ik de melding dat me serverconnection timed out is. Heeft iemand enig idee of dan mijn modem of windows xp verkeerd ingesteld staat? Mijn modem belt wel gewoon in bij xs4all, de verbinding staat gewoon op up. klopt dan het adres van me modem niet waar mijn computer naar moet zoeken of zo? Lees net hier : http://home.wanadoo.nl/vs_waart/alcatel/index2.htm dat ik mijn poorten moet forwarden. Dat zal het dus wel zijn dat het nog niet werkt bij me. Moet ik nu een firewal draaien zodra ik deze hack uitvoer? of is het zonder die hack veiliger?Beekforel schreef op 02 oktober 2002 @ 23:51:
[...]
Het pingen van een extern ip adres, gaat dat wel ?
Dan moet je namelijk es naar je DNS servers kijken.
Pagina: 1