Ik lees net op WebWereld dat BabyXL ook met een instapabo komt.
Grote vraag voor mij is nu: gaat ook bbned de concurrentie volgen?
Grote vraag voor mij is nu: gaat ook bbned de concurrentie volgen?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ik neem aan dat je de dekkingsgraad bedoelt, want de techniek van het netwerk is wel OK voor het huidige gebruik. Voor sommige toepassingen is het BaByXL netwerk zelfs beter geschikt dan dat van de concurrentie.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 12:52:
ach babyxl........het netwerk van babyxl loopt ver achter bij bbned en kpn.
Jawel hoor. Alleen niet voor iedereenEn zelfs bbned geeft maar niet aan welke centrales er geschikt worden gemaakt
Verwijderd
1 Ja ik bedoel de dekkingsgraad. Zonder twijfel zal de techniek goed zijn, maar als het niet beschikbaar is, of met 4 andere concurrenten erbij? tjajochemd schreef op 02 oktober 2002 @ 14:35:
[...]
Ik neem aan dat je de dekkingsgraad bedoelt, want de techniek van het netwerk is wel OK voor het huidige gebruik. Voor sommige toepassingen is het BaByXL netwerk zelfs beter geschikt dan dat van de concurrentie.
[...]
Jawel hoor. Alleen niet voor iedereen
Volgende week gewoon goed de BBned website in de gaten houden.
Volgende week hun website in de gaten houden.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:23:
bbned zegt niks
Verwijderd
ah dat zou mooi zijn. Dan wacht ik met mijn xs4all aanmelding
Oh, ik had al gemaild met mijn contactpersoon daar met o.a. een vraag daarover (het wordt krap als ze voor het einde van 2002 al die centrales aangepast willen hebben!), ben benieuwd of hij alvast een tipje van de sluier kan lichten.
Verwijderd
deden ze bij mij niet.......Beetje vervelend ze gaven zelfs niet aan wanneer die check dan zou worden geupdatePatMan schreef op 02 oktober 2002 @ 16:03:
[...]
Oh, ik had al gemaild met mijn contactpersoon daar met o.a. een vraag daarover (het wordt krap als ze voor het einde van 2002 al die centrales aangepast willen hebben!), ben benieuwd of hij alvast een tipje van de sluier kan lichten.