[BabyXL] instapabonnement

Pagina: 1
Acties:

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Ik lees net op WebWereld dat BabyXL ook met een instapabo komt.

Grote vraag voor mij is nu: gaat ook bbned de concurrentie volgen?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Volgens mij wel. Niet iedereen heeft behoefte aan hoge bandbreedte, voor veel mensen telt alleen het continu online kunnen blijven. Voor die mensen was ADSL te duur in vergelijking met kabel, nu wordt het voor de gewonen internetter ook betaalbaar. Daarnaast scheelt het de providers veel bandbreedte.
Met andere woorden: het zou stom zijn als ze het niet gaan aanbieden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

ach babyxl........het netwerk van babyxl loopt ver achter bij bbned en kpn. En zelfs bbned geeft maar niet aan welke centrales er geschikt worden gemaakt

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 12:52:
ach babyxl........het netwerk van babyxl loopt ver achter bij bbned en kpn.
Ik neem aan dat je de dekkingsgraad bedoelt, want de techniek van het netwerk is wel OK voor het huidige gebruik. Voor sommige toepassingen is het BaByXL netwerk zelfs beter geschikt dan dat van de concurrentie.
En zelfs bbned geeft maar niet aan welke centrales er geschikt worden gemaakt
Jawel hoor. Alleen niet voor iedereen ;)
Volgende week gewoon goed de BBned website in de gaten houden.

Verwijderd

jochemd schreef op 02 oktober 2002 @ 14:35:
[...]

Ik neem aan dat je de dekkingsgraad bedoelt, want de techniek van het netwerk is wel OK voor het huidige gebruik. Voor sommige toepassingen is het BaByXL netwerk zelfs beter geschikt dan dat van de concurrentie.

[...]

Jawel hoor. Alleen niet voor iedereen ;)
Volgende week gewoon goed de BBned website in de gaten houden.
1 Ja ik bedoel de dekkingsgraad. Zonder twijfel zal de techniek goed zijn, maar als het niet beschikbaar is, of met 4 andere concurrenten erbij? tja

2Nou ik stuurde zelfs een mailtje, maar ze kunnen niet eens vertellen wanneer ze de postcode check updaten. 'de komende maanden kijken we welke centrales' ja hallo, ik wil wel bbned, maar mxstream komt zeker. bbned zegt niks

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Volgende week hun website in de gaten houden.

Verwijderd

jochemd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:48:
[...]
ah dat zou mooi zijn. Dan wacht ik met mijn xs4all aanmelding ;)

En dat zeggen ze al een maand. Ik check om de paar dagen, maar tot nu toe niks. Zal eens leuk zijn

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
jochemd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:48:
[...]
Oh, ik had al gemaild met mijn contactpersoon daar met o.a. een vraag daarover (het wordt krap als ze voor het einde van 2002 al die centrales aangepast willen hebben!), ben benieuwd of hij alvast een tipje van de sluier kan lichten.

Verwijderd

PatMan schreef op 02 oktober 2002 @ 16:03:
[...]

Oh, ik had al gemaild met mijn contactpersoon daar met o.a. een vraag daarover (het wordt krap als ze voor het einde van 2002 al die centrales aangepast willen hebben!), ben benieuwd of hij alvast een tipje van de sluier kan lichten.
deden ze bij mij niet.......Beetje vervelend ze gaven zelfs niet aan wanneer die check dan zou worden geupdate
Pagina: 1