Toon posts:

TA megaflush komt er echt aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is heel waarschijnlijk dat er een megaflush aan komt om Haloween (31 oktober) te vieren. Dus spaar heel wat blokjes voor Haloween.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
Heb je ook bewijs om die meededeling te ondersteunen ? Misschien even een DPC mini-flushje organiseren anders

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Heb het van het TA forum en de stats

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Moet ik me moeder al bellen om te flushen :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
De stats zeggen momenteel weinig, want Mika heeft er een tijdje uitgelegen (of ligt er nog uit)

We spend our years as a tale that is told

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Gewoon voor de zekerheid allemaal weer flussen, net zoals toen The Federation 660k dumpte:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Ach .. laat ze hun plezier ook hebben. Niet lang geleden waren de rollen omgekeerd, en ze lieten ons ook onze fun hebben.

Hmm, van de andere kant .. volgens mij is het gewoon de proxy van Mika, want ik heb nog nooit een gecoördineerde spaaractie van ze gezien. Daar hebben ze de controle en contact met de members niet voor.

Verwijderd

Ze halen in ieder geval slechte resultaten de laatste dagen
zo be prepared!!!!!!!!!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 10:08

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

laat TA zijn gang gaan.. net zoals HelpDsk zegt mochten wij ook altijd rustig flushen en had TA het toen ook nog makkelijk kunnen tegenhouden.. boeiend! veranderd echt niks door.. bovendien doen we al 1M meer dan hun dagelijks.. dus zullen ze wel redelijk moeten sparen om ons in te halen..
Pagina: 1