Hallo,
Ik heb een probleem en weet niet precies in welk topic hem moet plaatsen aangezien ik niet weet waar het precies aan ligt.
ik heb een asus a7v333
samsung pc2700
hercules gforce mx400
Wd 80 Gig
Maxtor 40Gig
dvd speler
cd schrijver
Ik heb het volgende probleem:
ik start mijn computer op en alles gaat goed en start gewoon naar windows Xp of 2000. Maar na een paar minuten begint het beeld te flikkeren en door elkaar te lopen, vervolgens gaat de computer hangen en dan gaat die uitzicht zelf rebooten.
maar tijden het rebooten blijft het beeld vaag doen, blokjes streepjes enzovoort.
Dus ik moet hem echt helemaal uitzetten en dan aanzetten en dan doet die het weer. En dan begint het gezeur weer opnieuw, na een paarminuten.
Heeft iemand enig idee waar het aan ligt?
ik denk haast de videokaart, maar zou het ook het geheugen kunnen zijn?
helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit te testen
hopelijk iemand enig idee.
O ja dit heeft die eerst natuurlijk nooit gedaan
en ik heb de laatste bios versie derop staan maar het maakt niets uit, bha!
alvast bedankt
Ik heb een probleem en weet niet precies in welk topic hem moet plaatsen aangezien ik niet weet waar het precies aan ligt.
ik heb een asus a7v333
samsung pc2700
hercules gforce mx400
Wd 80 Gig
Maxtor 40Gig
dvd speler
cd schrijver
Ik heb het volgende probleem:
ik start mijn computer op en alles gaat goed en start gewoon naar windows Xp of 2000. Maar na een paar minuten begint het beeld te flikkeren en door elkaar te lopen, vervolgens gaat de computer hangen en dan gaat die uitzicht zelf rebooten.
maar tijden het rebooten blijft het beeld vaag doen, blokjes streepjes enzovoort.
Dus ik moet hem echt helemaal uitzetten en dan aanzetten en dan doet die het weer. En dan begint het gezeur weer opnieuw, na een paarminuten.
Heeft iemand enig idee waar het aan ligt?
ik denk haast de videokaart, maar zou het ook het geheugen kunnen zijn?
helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit te testen
hopelijk iemand enig idee.
O ja dit heeft die eerst natuurlijk nooit gedaan
en ik heb de laatste bios versie derop staan maar het maakt niets uit, bha!
alvast bedankt