MSI KT3 333 MET raid

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
had mijn pc 'sochtends aangezet voor downloaden kom 'savonds terug en hij hangt (op zich nix vreemds kan gebeuren) heb hem daarna gereboot maar toen bleeft hij zodra ik in windows kwam rebooten dat deed hij een keer of 10 en daarna hing hij gewoon gruwelijk vast! als je hem daarna weer rebooten begon alles van vooren af aan...

is dit een bekend probleem of is het gewoon een meuk mobo?
heb mijn cpu (amd2000)en geheugen(2x 256 333ddr) op een andere pc geprobeerd maar daar deed alles het goed

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde MainBoard en dezelfde proc en ik ondervind geen problemen hier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je maar weer es je windows installatie opschonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
heb hem inmiddels al 3 keer opnieuw geinstalled maar het probleem blijft aanhouden

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat zijn tekenen van brakke voeding en/of geheugen. Check ook eens de troubleshooter onderaan op de Technische PMG FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
draai je ook RAID, of is dat enkel specificatie?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
raid staat (nog) uit! heb nu wel een hdd erbij die ik daaraan wilt gaan hangen...

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn machine stottert ook een beetje, of ik m nou licht of zwaar belast, stottert evenveel, vooral bij Mp3 en films is dit erg storend, bijna alles is nieuw behalve de voeding en de kaarten. raid staat wel aan bij mij maar heb er maar 1 schijf aan hangen. 2 x 2k erop gehad en nu staat XP erop, maakt echt helemaal geen verschil, is dus wel een hardware of bios/raid probleem. ik zag in mijn bios wel dat de FSB van de CPU op 100 Mhz staat, moet dat niet op 133 staan???? en zo ja, hoe doe ik dat? ben mijn boekje kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoiets heb ik ook eens gehad met een andere msi mobo, toen lag het aan een veel te hoge processor temp...

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
EEY MSI KT3 ultra 2 en MSI KT4 ultra zijn de eerste AMD 333 FSB certified mobootjes :D
Ben ik blij dat ik nou net die KT3 ultra2 heb :P
P.S. Van bios 5.5 naar 5.6 heeft geen voordelen in overclocken

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:26:
mijn machine stottert ook een beetje, of ik m nou licht of zwaar belast, stottert evenveel, vooral bij Mp3 en films is dit erg storend, bijna alles is nieuw behalve de voeding en de kaarten. raid staat wel aan bij mij maar heb er maar 1 schijf aan hangen. 2 x 2k erop gehad en nu staat XP erop, maakt echt helemaal geen verschil, is dus wel een hardware of bios/raid probleem. ik zag in mijn bios wel dat de FSB van de CPU op 100 Mhz staat, moet dat niet op 133 staan???? en zo ja, hoe doe ik dat? ben mijn boekje kwijt :'(
met de page up en down toetsen op je toetsenbord kun je de fsb in stapjes omhoog voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bios 5.6 is super stabiel en werkt erg lekker

Niet overkokken, het verschil merk je toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
heb hem omgruild voor a7v333 dat werkt ook in princiepe :)

Metal to the bone

Pagina: 1