Is het voor een cascading style sheet van belang op welk soort webserver je site draait. Volgens mij niet, maar ik heb wat klachten van mensen die in Netscape 4.x eerst wel een site goed konden bekijken, maar na een update van de server sofware werd de css niet meer getoont. Heeft iemand hier ideeen over?
Dit is geen P&W topic. Eerder iets voor W&G.
Lees even de quickstart en faq:
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen
Lees even de quickstart en faq:
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Het kan zijn dat de mine-types niet meer hetzelfde staan. Wellicht herkent Netscape 4 de css daarom niet meer?
Wel een vaag probleem hoor.
Wel een vaag probleem hoor.
Verwijderd
een CSS file moet op de volgende manier in de server config staan:
text/css en niet text/plain maar ik denk dat het probleem in jou geval gewoon bij de ongelofelijke crappy ondersteuning van NS 4.x ligt.
text/css en niet text/plain maar ik denk dat het probleem in jou geval gewoon bij de ongelofelijke crappy ondersteuning van NS 4.x ligt.
Om je vraag te beanwoorden (zoals deze in het topic title staat). Nee, het type webserver is niet van belang...
Het ligt aan de browser waarmee de mensen je website bekijken. NS4 levert nogal een beetje brakke ondersteuning hiervoor...
Het ligt aan de browser waarmee de mensen je website bekijken. NS4 levert nogal een beetje brakke ondersteuning hiervoor...
css is clientside..... niet serverside
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het kan natuurlijk wel zijn dat de URL opbouw naar je CSS niet meer hetzelfde is sinds de update van de server.......
Wat voor server is het, en wat voor update is er gedaan?
Wat voor server is het, en wat voor update is er gedaan?
Beetje simpele stof dit. Uiteraard ligt dit niet aan de server, maar aan de clientside (browser dus). Alle recente browsers ondersteunen CSS, Netscape 4.x en kleiner hebben er moeite mee.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()