Toon posts:

[XP] temp installatie probleem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Nero 5599 file gedownload van verschillende sites, maar als ik deze file uitvoer dan installeert Nero zich in een temp directory (c:\docs and settings\..\temp\3DCblabla.temp) en krijg ik de foutmelding dat de executable file corrupt is. op deze manier kan ik Nero dus niet installeren... en is er dus ook nix meer terug te vinden in die temp directory.
ik heb wel 10x dezelfde file gedownload, ook van de ahead site maar geen resultaat.
kan iemand mij helpen met dit probleem? ik heb al eens de temp directory ergens anders aangemaakt maar nee hoor :(

bvd

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gebruik je een download manager :?
probeer het dan eens zonder :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je er alleen met Nero last van, of ook andere installs. Bij alleen Nero zal het idd wel een corrupte download kunnen zijn. Zet iig je virusscanner even uit tijdens installatie.

Welk OS :? Ik gok XP... Heb je dan administrator rechten?

Maar geef het OS dus even aan, dan kan ik het in de titel zetten per Windows Operated Systems - Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er inderdaad alleen met Nero last van, maar dat is ook de enige die zich volgens mij zelf automatisch in die dir installeert. heb geen download manager, wel XP.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
F_J_K schreef op 02 oktober 2002 @ 11:35:
...
Welk OS :? Ik gok XP... Heb je dan administrator rechten?
...
Nou?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)