Toon posts:

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn comp is hard aan vervanging toe. nu d8 ik zelf aan een Duron of iets in die richting. ik denk dat ik alleen een nieuw moederbord CPU koeler en mem nodig heb.
ik wil ongeveer 1000 uitgeven wat kan ik dan het beste doen? ik heb nu een P2 moederbord dus de voeding zal wel geen 300 zijn moet ik zeker ook vernieuwen? Plz help me...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1000,- met nu een P2 sys...

iig vervangen: PSU(naar 300w)
mobo (KT133)
CPU (Duron)

Dat wordt (prijzen van beurs van paar weken terug) min. 50,- voor de PSU, 320,- voor een MSI K7T-Pro mobo en 185,- voor een Duron 600.
Samen dus 555,-

Geld over? Vervang je PC100 Ram met Cas-2 133MHz spul. Dat kost weer zo'n 350,- voor 128MB. Hou je 100,- over, maar oude ram kun je weer voor 100,- slijten (64MB, tenminste) en kun je voor die 200,- weer een 2e HDD kopen.

Dus voor 1000,- kun je naar:
Duron 600
MSI K7Tpro mobo
128 MB 133 cas 2 ram
2e Hdd

Of kun je gaan voor geen nieuwe HDD maar wel een Duron 800 (of T-bird 750) voor dezelfde prijs.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
reply tnx HD space zat heb hier al 2 disks totaal 35gig.. maar ging me meer om mobo enz tnx btw heb nog 83hmz ram =[ levert geen ** op. kan je me ook vertellen waar ik dit het beste kan bestellen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zelf ga ik altijd naar de PC Discount beurzen, veel keus is goed wantr die prijzen stuiteren bij alle leveranciers als een gek rond. PC Dump vind ik zelf net iets duurder (kweenie waarom- grotendeels zelfde zaken) maar binnenkort weer de HCC in Utrecht... heaven!

Ander gewoon in pricewatch opzoeken, maar dat kan op de beurs 20% goedkoper! Alleen nooit noname uit een of ander vaag zakje kopen...

Oslik blyat! Oslik!