Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

mijn vader verjaart vandaag en ik ben met de zware taak belast hem een goede PDA of electronische agenda/organiser aan te schaffen. Het probleem is dat ik niet zo met het aanbod en de kwaliteit vertrouwd ben. Kan iemand mij een beetje raad geven over zulke toestelletjes of eventueel een site aanraden met goede reviews? Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn ... _/-\o_

Verwijderd

Succes ! www.pocketpc-club.nl

[adminbreak]

Je weet dat we dit niet waarderen

[ Voor 0% gewijzigd door kmf op 02-10-2002 11:21 ]

Verwijderd

budget?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Kijk op www.palmclub.nl en vindt de clie SJ30 .. zeer goed ding ..
gevonden: http://www.palmclub.nl/reviews/sony/sj30/

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
dat ligt nogal aan je budget...

sony heeft net nieuwe PDA's geintroduceert..
(zie topic van vrieskist)

die zien er erg leuk uit en zonder al te veel toeters
en bellen.

je hebt ze vanaf 196 euro tot heel duur :P

suc6 ermee :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Alvast hartelijk dank voor de geleverde links.
Mijn budget ligt ergens tussen de 250 en 500 euro...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Eerste wat je je moet gaan afvragen is of je Windows wil draaien of Palm OS. Dan ben je namelijk al een heel end. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Oscar the Grouch schreef op 02 oktober 2002 @ 11:59:
Eerste wat je je moet gaan afvragen is of je Windows wil draaien of Palm OS. Dan ben je namelijk al een heel end. :)
Als je dat niet weet, zou je je kunnen afvragen wat de plannen zijn van je vader met zijn PDA. Zoeken op PDA levert veel informatie op over de verschillende toepassingen waarin Palm OS en PocketPC het beste tot hun recht komen.
Een andere goede site is www.kieskeurig.nl, waar ook gebruikerservaringen staan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet nodig dat er Windows op draait (is het dan niet automatisch al een stuk duurder?). Waarvoor het toestelletje nodig is: adressenlijst en telefoonnummers, agenda, memo's, spread sheet, eenvoudige tekstverwerking. Die toeters en bellen gelijk GPRS, Media Player en al die multimedia-toepassingen zijn niet nodig want dat gebruikt hij toch niet.

Momenteel heeft hij een PDA van Psion die toch al enkele jaren meegaat, maar die nu toch wel aan vervanging toe is. Is Psion nog zo goed als dat het vroeger was?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 13:44:
Het is niet nodig dat er Windows op draait (is het dan niet automatisch al een stuk duurder?). Waarvoor het toestelletje nodig is: adressenlijst en telefoonnummers, agenda, memo's, spread sheet, eenvoudige tekstverwerking. Die toeters en bellen gelijk GPRS, Media Player en al die multimedia-toepassingen zijn niet nodig want dat gebruikt hij toch niet.

Momenteel heeft hij een PDA van Psion die toch al enkele jaren meegaat, maar die nu toch wel aan vervanging toe is. Is Psion nog zo goed als dat het vroeger was?
Ze zijn gestopt met het maken van PDA's voor de consumentenmarkt, maar het zijn nog steeds geweldige apparaatjes. Vaak kan je voor weinig geld nog wel een nieuwe Revo Plus aanschaffen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

www.pdashop.nl

staat ook best een actueel overzicht aan pda's op. incl. prijzen enzo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 13:44:
Dan is het toch wel fijn als hij er nog steeds een toetsenbord bij heeft. Ik ben van plan mijn Psion 5mx te vervangen voor een Palm m500 met een Logitech Typeaway keyboard. Dan kan ik m'n pda wel overal mee naartoe meenemen, maar heb ik toch een goed toetsenbord als dat nodig is. Dat Foldable keyboard van Palm zelf (soort van) is een stuk groter opgevouwen als het keyboard van Logitech en kan ik niet aanraden.

Voorheen heb ik een Vx en m505 gehad, het design van de V(x)/m50x rules imho qua formaat.

Verwijderd

PSION wordt idd niet meer gemaakt voor de consumentenmarkt. Een Psion Revo Plus is wel een leuk apparaatje. Heeft de oude man niet veel veranderingen, maar wel een nieuwere versie, en dat is goed merkbaar! voor 150 euro kun je ze nog steeds kopen bij belcompany ofzo... een 5MX is wel goed, alleen iets duurder dan de ander PSION.

Palm zal ik zelf niet kopen, want die mensen doen op dit moment nix meer aan hun OS en de progs ervoor vanwege financiele problemen. Ze blijven in ontwikkeling erg achter bij de rest (microsoft en symbian) op dit moment.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:57
de NX70 van sony is NET uit, heel geil www.palminfocenter.com

ik ken al iemand die em kan ophalen nu het geld nog :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:02:Palm zal ik zelf niet kopen, want die mensen doen op dit moment nix meer aan hun OS en de progs ervoor vanwege financiele problemen. Ze blijven in ontwikkeling erg achter bij de rest (microsoft en symbian) op dit moment.
Kijk, dat je grandioos achterloopt ala, maar hou dit soort crap dan voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Aan iedereen die gereageerd heeft: jullie hebben allemaal mijn oneindige dankbaarheid voor de geboden hulp _/-\o_ Dezenamiddag hak ik de knoop door; het gaat zeker een sony clié worden, ik ben er alleen nog niet uit voor het model, maar dat zie ik in de winkel zelf wel. Ik hou jullie op de hoogte! :)
Pagina: 1