Toon posts:

W2k opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen groot probleem maar wel irritant. Als ik opnieuw wil opstarten dan sluit windows 2000 helemaal af maar op het moment dan de computer opnieuw wil opstarten doet hij niets, gewoon een zwart scherm dan moet ik nog eens op de reset knop een ram geven. Iemand een idee waaraan dit kan liggen.
Ik hoorde dat de video drivers dit kunnen veroorzaken, dus downloade ik nieuwe drivers maar het hielp niet. Ondertussen ben ik van video kaart verandert
( G-Force 2 mx 64mb -> G-Force 4 TI 4400 128 mb DDR :) ) en opnieuw de nieuwste drivers geinstalleerd (Detonator 40.71) maar het is er nog steeds. Dus dat is niet de oorzaak.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:27

Jimbolino

troep.com

bios update voor je mobo ? bios voor je vid.kaart ?
nieuwe drivers voor je IDE ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
misschien kan je eerst proberen te achterhalen wanneer dit probleem is ontstaan.
Is dit gebeurt nadat je van vga kaart bent verandert? Installeer dan die oude eens en kijk of het probleem er nog steeds is. Probleem opgelost?? Dan ligt het idd aan je nieuwe kaart. Probeer dan eerst eens de standaard drivers van windows

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Gebruik je Easy CD Creator? Dan moet je die eens deïnstalleren, windows updateje misschien, wil ook wel eens helpen. Idd even al je drivers deïnstalleren en dan de nieuwe GF drivers erop of nvidia

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein