Toon posts:

[XP]Zomaar rebooten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs van mijn comp:
Soltek sdrv 5
amd 2000+
256MB ddr pc 2700
40 gig maxtor HD
Nvidia GF 2 64 MB

Ik heb nu steeds problemen zo van dat mijn pc zomaar reboot zonder reden. Ik heb die auto restart on error al uitgedaan. Maar alsnog reboot die steeds. Vooral als ik proberen te gamen ( maar dat gebeurd ook wanneer ik normaal surfen) En elke nadat hij gereboot heeft blijft die haken bij het scherm van laden van win xp dan reboot die weer -_- alleen af en toe kan ik in de systeem komen. Ik heb de voeding (300 W) van mijn pc al gechecked daar kan het neit aan liggen. Kan iemand mij helpen met dit probleem oplossen ik word er echt gek van.

Verwijderd

Persoonlijk denk ik aan het geheugen of (videokaart) drivers. Gebruik je toevallig beta drivers?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik nu de drivers die meegeleverd is voor mijn videokaart. en hoe kan ik zien of het aan mij geheugen ligt of niet?

Verwijderd

Ok, dan ligt het niet aan de videokaart drivers.
Ik heb mijn geheugen zelf nog nooit getest maar docmem op http://www.simmtester.com zou goed moeten zijn.

Zijn deze crashes trouwens zomaar gekomen of nadat je bepaalde soft-/hardware geinstalled hebt?

Verwijderd

Topicstarter
het waren geen crashes. de pc restart zonder reden en nadat die 1 keer gerestart dan blijft die maar restarten bij het opstartscherm van win xp

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:48

SnicK_v_r

Zero

die voeding die je hebt kan het niet zijn dat die te zwak of te brak is
je hebt hem wel gechekt, maar heb je het systeem ook gecheckt met een andere voeding

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

Hoe warm wordt je pc?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 15:08
ligt hoogst waarschijnlijk aan je geheugen.

wat je ook kan doen is start > configuratiescherm > systeem.
dan zit er geloof ik onder hardware: performance. dan kan je een vinkje uitzetten die je winXP steeds opnieuw boot. daarmee is het probleem niet verholpen. nu krijg je een advanced BSoD. waar meestal wel in staat waar het mee te maken heeft en anders moet je het ff opzoeken in Google

Verwijderd

Topicstarter
die voeding die je hebt kan het niet zijn dat die te zwak of te brak is
je hebt hem wel gechekt, maar heb je het systeem ook gecheckt met een andere voeding
Ik heb mijn pc juist gechecked met een ander voeding erin
Hoe warm wordt je pc?
idle 35 stressed 38
wat je ook kan doen is start > configuratiescherm > systeem.
dan zit er geloof ik onder hardware: performance. dan kan je een vinkje uitzetten die je winXP steeds opnieuw boot. daarmee is het probleem niet verholpen. nu krijg je een advanced BSoD. waar meestal wel in staat waar het mee te maken heeft en anders moet je het ff opzoeken in Google
Ik heb die auto reboot on error juist uitgedaan alleen het helpt voor geen meter. Hij reboot wanneer hij leuk vind -_-
Pagina: 1