I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Het is mogelijk, maar je moet dan wel het pcb van een identieke schijf zien te vinden. (merk, type en formaat)
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Je zou in vraag en aanbod inderdaad een identieke hd op de kop kunnen proberen te tikken om zoals igg hierboven al post de pcb uit te wisselen. Het gaat dus inderdaad wel.
Wanbeleid is ook beleid.
Het formaat doet er niet toe, zolang de PCB maar van een harddisk van dezelfde merk/type is. Ik heb zo ooit de data van een 1,2GB Quantum Fireball TM gered met de PCB van een 3,8GB Fireball TMigg schreef op 02 oktober 2002 @ 10:17:
Het is mogelijk, maar je moet dan wel het pcb van een identieke schijf zien te vinden. (merk, type en formaat)
We kunnen verder weinig voor je doen. Het is nu aan jou om de juiste PCB te vinden via V&A. Maar bijvoorbeeld een welwillende computerboer moet ook wel ergens zo'n HDD hebben liggen
Edit: ik kreeg via een mailtje deze reactie van ene Aart:
ik heb zelf ooit gedonder gehad met het vervangen van een pcb van hetzelfde merk en type, maar waarbij ik een 10G schijf niet aan de gang kreeg met pcb van een 6G, met pcb van een grotere schijf wel.
Mischien toch ff goed om topicstarter te waarschuwen, voordat hij een 10G (oid) gaat slopen om zijn schijf te herstellen?
Dit topic is gesloten.
![]()