Bier, Whiskey en Metal!!
Rookworst zonder R is ook worst.
die hebben wel buizen maar niet van 1meter hoog en met een doorsnede van 40-50 cm..BezurK schreef op 02 oktober 2002 @ 10:10:
al een doorsnee DHZ-zaak geprobeerd? neem een gamma, karwei, formido, etc.?
ik kan t weten kep zelf bij de gamma gewerkt
Bier, Whiskey en Metal!!
zaag af?Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 10:14:
nou, zaag af dan die handel
waaraf ? ze hebben bij de DHZ zaken niet eens een buis die in de buurt komt...
Bier, Whiskey en Metal!!
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
openhaard is denk ik niet van ALU maar kan altijd ff informeren..Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:14:
Openhaard handel: rookgasafvoer
Of informeer eens bij een installateur
maar hebbie daar handels in? damn
zelf buigen is idd ook een optie maar het is natuurlijk mooier als ik een buis heb zonder naad.
Bier, Whiskey en Metal!!
Of die ook alu hebben weet ik niet, je zou het kunnen proberen. Adres of tel. nummer heb ik niet bij de hand.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dat zeg ik, lees de draad..Xiric schreef op 02 oktober 2002 @ 11:26:
dat zeg ik gamma
ik heb bij de gamma gewerkt en die maten hebben ze dus niet
ik heb meijering ff gemaild, hopelijk snel antwoord.. de site van hun is nog in aanbouw
Bier, Whiskey en Metal!!
Oh en aub Gammablaters hou op, er is geen 1 doe het zelf zaak dat dat soort kaliber buizen levert.
tja naadloos hoeft niet persee, maar liefst wel een ALU buis..AtomicShockwave schreef op 02 oktober 2002 @ 11:35:
ik denk eigenlijk dat ze niet bestaan, vooral niet naadloos. van RVS wel denk ik, maar waar zouden dat soort buizen van aluminium voor gebruikt worden?
Oh en aub Gammablaters hou op, er is geen 1 doe het zelf zaak dat dat soort kaliber buizen levert.
er kom een PC in en om nou met een RVS buis naar een LAN te gaan
Bier, Whiskey en Metal!!
Ok aluminium zal er schaars wezen maar toch. SOms hebben ze een leuke mooie pijp (alleen even ontroesten en je bent klaar) voor weinig
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
dat vraag ik dus.. welke groothandels..Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:40:
Een of andere groothandel in pijpen? Rioolpijpen etc....
kep wel gezocht maar erg weinig gevonden
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ook al zijn we samen op zoek voor jou, niemand vraagt zich af wat jij met een buis moet die een diameter heeft die groter is dan de large pizza van Domino's ??
wat ga je ermee doen man?!
Maar dat is niet goedkoop.
Wanbeleid is ook beleid.
staat paar postjes hierbovenVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:45:
Men!
Ook al zijn we samen op zoek voor jou, niemand vraagt zich af wat jij met een buis moet die een diameter heeft die groter is dan de large pizza van Domino's ??
wat ga je ermee doen man?!
ik wil mn pc erin bouwen.. en voor een mobo enzo hebbie best wel wat ruimte nodig
Bier, Whiskey en Metal!!
Edit: volgens mij zijn die buizen trouwens voor verwarming
Die zie je vaak in zwembaden enzovoorts, van die enorm dikke buizen..
maar waar je zoiets haalt.........
kun je niet iets anders oririgneels vezinnen dan? ik bedoel, dit is wel erg omstredenLord_Mithril schreef op 02 oktober 2002 @ 11:49:
[...]
staat paar postjes hierboven
ik wil mn pc erin bouwen.. en voor een mobo enzo hebbie best wel wat ruimte nodig
Maar zo groot? Ik denk het niet...
edit
je kan je mobo toch gewoon door midden zagen en opelkaar plakker?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Je kunt ook eens kijken bij een bouw waar ze bezig zijn met installeren en een installateur lief aankijken
Verwijderd
denk ik eens orrigineel te zijn is t weer niet goedAtomicShockwave schreef op 02 oktober 2002 @ 11:51:
[...]
kun je niet iets anders oririgneels vezinnen dan? ik bedoel, dit is wel erg omstredenwat denk je van een grote pvc buis? daar valt wel aan te komen
ik zal ook eens kijken naar een pcv buis
Bier, Whiskey en Metal!!
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Hij bedoelt denk ik een buis met een diameter van 50cm en een lengte van 1 meter. Misschien een groot olievat ja...Bubbles schreef op 02 oktober 2002 @ 12:52:
ok, dat je je pc in een buis wil proppen, tot daar aan toe, maar waarom dan in godsnaam een buis van een meter hoog??? wat voor een randapparatuur wou je erbij mikken dan???
[edit]typo
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
uh nee ik weet nietGreenGolf3 schreef op 02 oktober 2002 @ 13:05:
Misschien een idee: Een grote baspijp van de auto pakken, je weet wel, die kant en klare. Het is geen ALU maar ziet denk ik wel stoer uit.
[edit]typo
en een olie vat is niet echt aluminium
de buis hoeft maar iets breder te zijn als 2 cd speler naast elkaar (dus ik gokte 40 cm vanwege de rondingen)
Bier, Whiskey en Metal!!
Jah?RIKZ schreef op 02 oktober 2002 @ 11:44:(alleen even ontroesten en je bent klaar) voor weinig
Aluminium roest niet!!!
Er komt een oxidelaagje op wat zorgt dat het niet verder kan oxideren!
Maar het je al bij een kachelzaak gekenen?(was al eerder genoemd!)
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Je hebt tegenwoordig baspijpen voor in de auto. Dat is een dikke ronde pijp, met daar een basbox in. Die buis functioneerd dan als klankkast en het geheel is mooi afgewerkt met een laagje stof aan de buitenkant.Lord_Mithril schreef op 02 oktober 2002 @ 13:12:
[...]
uh nee ik weet nietkep geen auto en ouders ook niet.. dus please leg uit
en een olie vat is niet echt aluminiumzo'n ding weegt als dieplood en is te breed.
de buis hoeft maar iets breder te zijn als 2 cd speler naast elkaar (dus ik gokte 40 cm vanwege de rondingen)
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Dat bedoelde ik ookMadMarky schreef op 02 oktober 2002 @ 12:57:
[...]Hij bedoelt denk ik een buis met een diameter van 50cm en een lengte van 1 meter. Misschien een groot olievat ja...
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
kijk dat ziet er leuk uit... maar waarvan is die buis gemaakt? alu?GreenGolf3 schreef op 02 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
Je hebt tegenwoordig baspijpen voor in de auto. Dat is een dikke ronde pijp, met daar een basbox in. Die buis functioneerd dan als klankkast en het geheel is mooi afgewerkt met een laagje stof aan de buitenkant.
[afbeelding]
nou gewoon genoeg ruimte voor 4 HD's (raid0) 3 cd spelers + 1 HD, mobo+kaarten,
en water coolling.. dat alles boven elkaar, dan hebie best wat ruimte nodig... + my secret
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
mailen / bellen om info te krijgen.
http://spsearch.ilse.nl/??max=100;in=aluminium
Allemaal bedrijven die aluminium bewerken of verkopen. Hebben ze het niet, dan
kan je vragen of ze misschien bedrijven weten die het wel verkopen
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 14:01:
Probeer eens enkele van de bedrijven op de volgende pagina aan te schrijven /
mailen / bellen om info te krijgen.
http://spsearch.ilse.nl/??max=100;in=aluminium
Allemaal bedrijven die aluminium bewerken of verkopen. Hebben ze het niet, dan
kan je vragen of ze misschien bedrijven weten die het wel verkopen
kep er al 1 gemailed.. en wacht nog op antwoord..
ni de rest nog ff dood spammen
[edit]
Aluminum Donk maakt, naast onderdelen voor de zonwering, ook hoogwaardig custom made werk van uiteenlopende aard.
WOEI.. dat kan nog leuk worden
Bier, Whiskey en Metal!!
Je zegt 2 cd spelers naast elkaar, bedoel je cd-rom spelers? die zijn namelijk zo'n 15 cm breed (per stuk). Met rondingen er bij kom je dan om max. 35cm (heb je nog iets tussenruimte)Lord_Mithril schreef op 02 oktober 2002 @ 13:12:
[...]
en een olie vat is niet echt aluminiumzo'n ding weegt als dieplood en is te breed.
Overigens is een olievat echt niet zo zwaar (als je er een in die diameter neemt)
Als ze leeg zijn kun je zo'n grote met gemak tillen.
Dus neem gewoon 1 of 2 kleine en las ze desnoods op elkaar
Uiteraard kun je ook gewoon een alu plaat gaan buigen, en dan met popnagels aan elkaar zetten.
Veel suc6 met je project.
[edit]
Lees nu pas dat je de cd-spelers horizontaal wilt doen, misschien is het makkelijker om ze op de kopse kant erin te zetten, dus aan de bovenkant.
Moet volgensmij toch geen probleem meer zijn met de hedendaagse cd-rom spelers (hebben bijna allemaal van die nokjes om de cd op hun plaats te houden)
[ Voor 0% gewijzigd door Dennis Nijhuis op 02-10-2002 15:15 . Reden: Toch eens iets beter lezen ]
Bestuh!!
nee ik wil de cd-rom spelers echt naast elkaar zetten... dus 2 5.1/2 bays naast elkaar. en ook niet aan de kopse kant.. ik stealth ze toch
ik zat net te denken dat pvc mischien toch makkelijker is, zeker om alles vast te zetten...
Bier, Whiskey en Metal!!
vind je vast wel wat.
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Verwijderd
Zie mijn signature onderaan: een RVS-pedaalemmer.
Met het juiste moederbord (<25cm) en onboard-dingen i.p.v. PCI-kaarten (raisers zijn duur en passen misschien toch niet) kan het misschien nét!
nah ik wil een flinke buis hebben..Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:46:
Als je heel erg je best doet past het misschien wel in een buis van c. 25cm doorsnee, en c. 40 cm hoog.
Zie mijn signature onderaan: een RVS-pedaalemmer.
Met het juiste moederbord (<25cm) en onboard-dingen i.p.v. PCI-kaarten (raisers zijn duur en passen misschien toch niet) kan het misschien nét!
het hele idee zit al in mn hoofd.. zal t van t weekend wel ff uitwerken..
dan weet ik de eigenlijke maten..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
hmm das idd een goed idee..Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:19:
pak een grote alu plaat..en buig um ?? dan laat je het iets overlappen en dan draai je daar mooie imbus-schroeven in...dat is echt veel goedkoper....niet te dik alu pakken wel he, en dan doe je midden in wat rondjes van alu aanbrengen voor de stevigheid
eerst alles in ringen hangen en dan op t laatst die plaat om die ringen buigen..
natuurlijk wel een makkelijke manier verzinnen om alles er ook weer uit te krijgen
nu naar huis en pc opnieuw installen.. ik lees de rest vanaaf wel
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
heus wel voor verwarming en luchtverversingen systemen enzoLord_Mithril schreef op 02 oktober 2002 @ 10:13:
[...]
die hebben wel buizen maar niet van 1meter hoog en met een doorsnede van 40-50 cm..
ik kan t weten kep zelf bij de gamma gewerkt
die heb je wel van een meter breed en 5 hoog ofzo
Verwijderd
Jup die rollen ze uit alu platenVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:28:
[...]
heus wel voor verwarming en luchtverversingen systemen enzo
die heb je wel van een meter breed en 5 hoog ofzo
maar erg stevig is dat niet ....