Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
Heb je je ID al ingevuld bij de configuatie van de client? Als je dat niet doet krijg je geen credit. Vervolgens moet je een dag wachten tot de stats weer zijn upgedated.
Dan ga je naar team DPC en klik je op "team joinen". Daar heb je wel je eigen password voor nodig, die je je kan laten melen.
Dan ga je naar team DPC en klik je op "team joinen". Daar heb je wel je eigen password voor nodig, die je je kan laten melen.
Inderdaad, ff je e-mail invullen in je koetje, hierna wat blokjes flushen, en de volgende dag zou je in de stats moeten staan. Hierna kun je je een paswoord oplaten sturen, waarna je DPC kunt joinen.
[removed]
Okay, ik heb al mijn email ingevuld en de client haalt de hele tijd een stuk of 7 blokjes op en gaat rekenen en stuurt ze dan weer op en haalt weer nieuwe....heb toch een open internet verbinding, dus boeit mij dat...
Maar goed, als ik dus ga zoeken op mijn email adres verschijnt er niets....en ik weet zeker dat ik mijn email adres goed heb ingevuld in beide gevallen...maar ik krijg geen credits..
Maar goed, als ik dus ga zoeken op mijn email adres verschijnt er niets....en ik weet zeker dat ik mijn email adres goed heb ingevuld in beide gevallen...maar ik krijg geen credits..
Nog een klein vraagje, wat zou de volgorde van projects moeten zijn?
ik heb dat namelijk veranderd (omdat ik dacht dat dat moest ofzo) naar:
Project order ==> RC5,DES,CSC,OGR
maarre, is dat wel goed dan ?
ik heb dat namelijk veranderd (omdat ik dacht dat dat moest ofzo) naar:
maarre, is dat wel goed dan ?
Project order ==> RC5,DES:0,CSC:0,OGR:0
weet je zeker dat hij geen andere projecten pakt! (DES=0 mag ook)
weet je zeker dat hij geen andere projecten pakt! (DES=0 mag ook)
Neelix : Het duurt een dag voordat je in de stats verschijnt... Als je vandaag je eerste blokjes hebt verstuud, verschijnt je pas morgen in de stats.
Virussen? Scan ze hier!
Die volgorde van de projecten maakt nu toch niet uit DES en CSC zijn afgelopen en OGR moet nog beginnen. Hij zal dus alleen aan RC5 werken.
Op 30 januari heb ik mijn eerste blokjes geflushed (dacht eigenlijk op de 29ste al, maar helaas
)
En om de een of andere vage reden kan ik alleen zoeken naar resultaten tot en met 29 januari. Dus ik zal nog een dagje geduld moeten hebben
---
Ik heb aan de hand van mijn log file ff uitgerekend hoeveel blocks ik had en toen een beetje globaal zitten zoeken op welke plaats ik dan zou kunnen staan en heb ik het uiteindelijk toch nog gevonden
En om de een of andere vage reden kan ik alleen zoeken naar resultaten tot en met 29 januari. Dus ik zal nog een dagje geduld moeten hebben
---
Ik heb aan de hand van mijn log file ff uitgerekend hoeveel blocks ik had en toen een beetje globaal zitten zoeken op welke plaats ik dan zou kunnen staan en heb ik het uiteindelijk toch nog gevonden
Verwijderd
als je je koe open hebt staan kan je via help naar online, vervolgens klik je op my personal distributed.net statistics
et voila daar zijn jouw cijfers
et voila daar zijn jouw cijfers
die personal stats link werkt alleen direct als je een coockie hebt, en die kan je pas krijgen als je je gevens hebt ingevuld en dat kan pas als je je wachtwoord hebt...
----
Buiten dat, kan ik ook niet vinden wat je nou eigenlijk bedoelt..
----
Buiten dat, kan ik ook niet vinden wat je nou eigenlijk bedoelt..
volgens mij werkt dat alleen in de GUI-versie...
ik neem aan dat je de CLI-versie gebruikt.
ik neem aan dat je de CLI-versie gebruikt.
dit is 'm toch?
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=272425
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=272425
bjorge dat is hem inderdaad...
blimmel wat is er anders/beter aan de GUI versie ? ik heb nu inderdaad gewoon een klein schermpje met boel tekstzooi erin...niet veel grafisch aan..
blimmel wat is er anders/beter aan de GUI versie ? ik heb nu inderdaad gewoon een klein schermpje met boel tekstzooi erin...niet veel grafisch aan..
ze zijn gestopt met de GUI's....
de reden staat wel ergens op de site....
de GUI gaf grafiekjes (kewl!)
er zijn wel progjes van derden die het zelfde kunnen (grafiekjes als je een eigen proxy draait)
de reden staat wel ergens op de site....
de GUI gaf grafiekjes (kewl!)
er zijn wel progjes van derden die het zelfde kunnen (grafiekjes als je een eigen proxy draait)
Daarnaast is de GUI-versie veel trager (scheelt zeker 15 tot 20 procent !!!) dan de CLI-versie, en zeker op een Athlon scheelt dit dus heel erg veel (eigen ervaring !)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wildhagen,
Het scheelt geen 10-20%, maar 2-3%. De v2.7 clients hadden waren echter niet geoptimaliseerd voor de K7, wat de grote snelheidswinst op een K7 snelheidswinst verklaard. Op een andere proc is de winst dus maar zeer gering.
Het scheelt geen 10-20%, maar 2-3%. De v2.7 clients hadden waren echter niet geoptimaliseerd voor de K7, wat de grote snelheidswinst op een K7 snelheidswinst verklaard. Op een andere proc is de winst dus maar zeer gering.
Pagina: 1