[Audio] Geluid kwartslag draaien?

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb een SBLive met 2 stereospeakers en 2 rear speakers (via de rear uitgang aan m'n stereo die achter me staat). Nu staat mijn tv "aan de zijkant" in deze opstelling. Als ik dvd's of divx via mijn pc draai komt dus stereogeluid uit de voorste speakers die, als ik voor mijn tv zit, beiden rechts staan en de andere 2 (rear) bijden links.

Kan ik mijn stereogeluid een kwartslag "draaien" zodat beide rear speakers het linkerkanaal weergeven en beide front speakers het rechtse kanaal?

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 08:31
ik heb eigenlijk geeen idee, kon je op google niets vinden? een of andere leuke utility? :)

het lijkt mij technisch gezien best mogelijk om zoiets te realiseren eigenlijk, dmv een driver (-patch) moet het mogelijk zijn!

[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 02-10-2002 09:50 . Reden: tiepvaut ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Uhm, ja dat kan toch dmv een versterker? Maar daar zeg je nix over, dus dat zal wel niet gaan. Iets anders weet ik zo niet.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:29

TwoR

Gekleurde stippen

Moet software matig wel lukken moet je ff zoeken met google

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

negatieve fase verschiving :Y) vergeet niet dat je slechte kwalitiet geluid nu heel slecht maakt (je krijgt veel soort vies geluid erdoorheen) te horen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

TwoR schreef op 02 oktober 2002 @ 09:52:
Moet software matig wel lukken moet je ff zoeken met google
Zo niet, dan kun je aan de slag met draden trekken en een switch-box in alkaar knutselen. Dan kun je handmatig switchen naar iedere hoek van de kamer. :)
Pagina: 1