heb hier een Chaintech Geforce 4 MX 440 64 mb DDR en Tv-out liggen (oftwel de G-441), alleen als ik de drivers installeer van de kaart geeft ie alleen horizontale strepen weer....worden de drivers niet ondersteunt????
Welke drivers?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
allemaal al gehad...van de 3.0 weet ik het wat verse tot die van de CD (shit moet andersom eerst CD en dan rest, boeie)
Anders haal je de drivers van Nvidia
Windows 2k/XP Beta 40.71
Windows 9x/me Beta 40.71
Windows 2k/XP Stable 30.82
Windows 9x/me Stable 30.82
Windows 2k/XP Beta 40.71
Windows 9x/me Beta 40.71
Windows 2k/XP Stable 30.82
Windows 9x/me Stable 30.82
[ Voor 0% gewijzigd door LMD op 02-10-2002 09:25 . Reden: Toevoeging ]
Nothing more to say...
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
hmmm kan niet meer proberen.....zojuist is HDD gecrsht doet nisk meer, maar zal onthouden bedankt...
omfg..
Lekker wazig. Wat is er dan met je HDD
BTW dit draadje gaat echt nergens meer over zo.
Lekker wazig. Wat is er dan met je HDD
BTW dit draadje gaat echt nergens meer over zo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()